Friday, January 29, 2010

secret hati...29 jan 2010


satu hari permulaan yang baru....emmmm...tapi sebenarnya aku sendiri xtau nk mulakan dari mane....
hari 1st aku memulakan blog aku..yang aku berikan nama Secret Hati ~ dalam bahasa melayu dia~ Rahsia hati...
hehehe....
aku mula nk buat blog ne pn ble kwn2 aku rasa kawan-kawan kau sendiri dah x sanggup nak dengar segala cerita secret hati aku...~ terasa macam secret resepi kek~ hehehe
dah terlanjur cerita ne...aku pandai buat kek coklat kukus..sedaPPP tau...

dalam blog ne..aku akn jadikan kenangan dan akan aku coretkan segala rahsia dan kisah pengalaman aku dengan Teman2~kekasih~masalah yang aku hadapi..hikk2

wow...biarla aku ceritakan seba sedikit tentang diri aku...
nama yag diberikan oleh kedua ibu bapa aku adalah Siti Anisah...sedap kan nama tu..~perasan sendiri~ hik..bermaksud yang mesra penglipur...hehe..i am 22 years old~2010~ ne..lahir kat selangor Anak Jati Selangor darul Ehsan...hehehe aku ne pn cuma ada sorg je adik Perempuan umor die pn baru 13 thn~ jauhkan beza~ kira anak manje la aku ne..
tp act aku dr sekolah menengah lagi mak aku dah masukkan aku kan sekolah asrama..nak tau x kat mane~ Bukit Malawati~ sejarah selangor tu ( ^^_)..dipendekkan cite aku bersekolah dari ting.1 - 5... ummm... result aku pn not bad sgt la...ok la..PMR aku 4A Spm aku 3A..
tapi myb Allah dah bagi laluan untuk aku sambung blaja kat Politeknik even dalam hati ne memberontak sgt la nak masuk U~tapi aku sbnrnye sgt la berbangga dapat masuk politeknik~ sampai la aku tamat blaja 3thn woooo...lame 2 bkn satu masa yang sgt singkat bagi diri aku kn...

ok la..berbalik pada cerita asal...`ehhh luper nak sebut kawan2 aku yg selalu berada di hadapan/belakang aku aku skg~ kira tulang belakang la~ aku sebut name dorg satu2 yer

1~ Azrini Alias2
2~ekin jamil
3~Azimah Norman
4~ Azizi Rahman~~~~
5~dan lain2 yang aku x sebut name korg sebenarnya aku tersgt la ingt akn kamu semua..

Aku sayang Rindu kamu semua~ tidak ku lupan insan yang bernama Zarul Hanaffi...

No comments: