Wednesday, April 28, 2010

Miss my Frienz==



maherna- azie- lin- ieka- yana- ana- ekin- hasanah- lily- ani- miza- ela- zaki- evelyn- mek- nabila- ida- nose- linda- wan- nan- farah- nad- atiq- kila- pejal- farid- shah- razi- uda- faan- pija- fad- man- afnan-salia-ila-apis- n so- on

p/s= sori if xsebut kdg ilang ingatan =)



a small pic frienz tht i have--
muahh..luv u all



 (From Ana nur farhana)
act i like thiz pic this wahaha




(yana-- Ela)
p/s: aan rindu kamu





( fad- razi-apis)
p/s: y pic apis highlit sbb sumber pic dari ana




friends are like a balloons
if u lets them go, 
u can't get them back.
so..
i'm gonna tie u to my heart 
so i will never lose you..


farid-uda-lily-ieka
  u all glam in my blog



 detik2 bersama



sahabat vs dia (my luv)


hidup ini...
terasa sgt indah bile sahabat ade di sisi..
kini...
ya..kini..
aku sunyi
terlalu sunyi nk mendengar gelak tawa sahabat..

life aku kosong..
aku xatau nape perlu aku bazirkan life aku..
A'an Wake up!!!!...
terase nk aje aku ulang zaman kolej..

keje...
keje skg ne langsung x menggembiran atiku..
im feel so bored..
xtau bape lame aku nk rase nk idup terus mcm ne..


die verse sahabat...
ya i miss him..miss him to be my sahabat..
but sume tu xberubah..
totally..
dulu die hadir saat-saat aku memerlukan..
alangkah indah time tu..
tapi bile sahabat berubah menjadi kekasih???
ya..kini die die adalah boyfrenz forever..
no sahabat..
sume sudah berubah...
susah untuk di luahkan...






 
 Secebis bingkisan---

Orang yang tidak menganggap dirinya bahagia adalah

orang yang tidak akan hidup dengan bahagia.
 
Apabila kamu bercakap, percakapan kamu adalah patut

diluahkan jika ia difikirkan lebih bernilai daripada

tidak bercakap langsung.
 
Kemarahan biasanya bermula daripada fikiran yang tidak

bijak dan diakhiri dengan kekesalan.

Kesedihan yang dialami akan menjadi pudar selepas

suatu jangkamasa berlalu.
 
Belajar daripada kesilapan yang orang lain lakukan

akan mengurangkan kesilapan yang mungkin kita lakukan.

No comments: