Tuesday, May 4, 2010

miss him



i miss him so much



LOVE U 
SO MUCH




i love him much more ever n after

i need him in my life
but
why still so secret

kau dan aku sama





dedicate this lyric to u :

Pertemuan ini bagaikan terbuka

Satu rahsia didalam rahsia

Ketika kita sama dikota cinta

Kenikmatan pengabdian yang suci

Dan di waktu itu kau dan aku satu

Berlindung di dalam kebesaran

Tiada kenal erti perpisahan

Penuh restumu oh Tuhan…

Dan kini kita terbuang di awangan

Terpisahlah dari kenyataan

Lalu ada yang terlupa pada perjanjian

Kerna leka dengan kepalsuan

Tersesat kita dalam perjalanan

Kau dan aku kini bertemu kembali

Menunaikan perjanjian sejati

Dalam suka duka jauh terpisah

Terbukalah rahsia cinta

Kau dan aku kini bertemu kembali

Menunaikan perjanjian sejati

Dalam suka duka jauh terpisah

Terbukalah rahsia cinta

p/s = miss u bi biarlah rahsia


dalam aku kesepian..

dalam aku kesunyiaan..

aku begitu keliru..

inikah kehidupan..

kehidupan yg diuji...

ya Allah..

aku mensyukuri nikmat-Mu..

Engkau permudahkan lah urusan aku bersamanya

agar akhirnya bahagia adalah milik kami..


EGOKu..
EGOku YANG SETINGGI LANGIT..
HANYA MEMUSNAHKAN KEHIDUPAN KU..


No comments: