Sunday, June 6, 2010

All About KEnangan aku daN Semua



sa 
 miss u So much rini 
im sowi what i have done//sob.. sob








~that me~














 

♥ all about last memory

p/s ; harap yg melihat tidak bertindak agresif =)




___________________________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________________

bila terase jauh cume kenangan dan keabadian gmbar ne
jadi pengubat rindu
aku nk terbang jauh terlalu jauh
dari kehidupan mu..
maafkan aku..

                                                                ♥

 

♥ keikhlasan kalian wahai sahabat.... 


 

 

p/s ; 

hola..act aku ne baru berjinak2 la nk buat blog creat entry.. aku tgk kwn2 aku layan blog mcm sonok jer...huhu.cume aku xmpu nk publish je..tah la ade org mrh..ala blog aku sukati aku la nk buat ape pn..

xkisah la org nk ckp aku ne minah perasan ke ape ke..yg penting hanye aku tau..wat ever la.. skg ne sape nk mrh2 la.. hey aku xheran.. klu aku mati pn alist korg leh tgk ape ade dalam ne..pic2  its all about kenangan k..

aku harap xde yg tersinggung... huu..

sbb aku berjnji nk mulekan life yg baru...

masalah2 ne sume aku yg creat,,cz my frenz always advise jgn tebuk sarang tebuan,, not accept strenger..tp den dogel...huhu..


p/s ; xde kaitan ngn sape2 k

No comments: