Monday, June 28, 2010

tik,, tok..,, tikk,,tokk

ishh..tik,,tok2 jam ne,,
masa terus berlalu,, uhhh geram btol cik dengan time ne.,,,
isshhhh,, adehhh terase cepatnye masa berlalu pergi,, arine dh isnin,, sok selasa,,
sok lagi rabu,, teng2,,, dh sabtu,,
dup,,dap2,, jntng aku mkin terase,,
mcmne nk idup jd student uni ne,, huk2,, poyo's giler bunyi..

hahaha,, tapi ne la cik rase kot,, nk muntah bile pk,,
kejap je,, cik kene tinggalkan org yg cik syg,,
boleh ke cik teruskan idup cik nnti ne,, ;(
makkkkkkkkkkkkkkk,,, ayahhhhhhhhhhhhhh,,, -sayanggggggggggg (xtau la de ke x)-
kakak takut,, 
dh terbayang2 ne,, cmne nk balik selangor,, adehhh kene naik bas,, nk amik bs kat mane,,
nk nek fligt cmne??? adehhh pranoid giler aku ne...
kwn2 aan takut la...

paling takut sebenarnye nk tinggalkan mak ngn ayah kat umh,,
mak,, ayah,, kakak g sane cari ilme ,, k 2 jnji kakak,,
 n ne lagi sorg bkn ape dh la tiap2 wekend abis mase wit him,,
bile nk p ne mkin menjadi2 la ape yg aku pendam ne,, takut 2,,cik takut,,
mcmne if xdpt tunaikan jnji,, adehh aan sabar2,, k,,,

buat kwn2 yang dapat sambung blaja 2,, Faan, Ika,, farah,, Razi afnan, n sape2 lagi la..
aku doakan korg selamat2 yer,,
n pada mereke yang xdapat aku yakin korg akn dapat juga yg penting korg kene
niat dalam hati,, klu xdpat thun ne cube bln 12 ne k,,
dulu cik pun same mcm2 korg2 ne,, apply xpenah dapat,,
tp at the last termakbul,,

CAYOKKKK usaha tangga jaya k,, even kite xsame uni

to all my best frend ekin, rini , ela, man, gg n sape2 la yg cik xsebut name,,
im gonna miss u always n always,,
trimas yer jadi tulang belakang yg sokong cik susah senang,,
jatuh bgun aku dengan die,,
dari xde pape sampai korg dh buih2 mulut nasihat tp cik still mcmne,,,
aku mintak maaf sgt2 yer,,
smpai korg dh malas nasihat aku,, ape2 pun niat cik 1 je,, nk yg terbaikselagi terdaya
sampai la tahap yang sepatutnye,, i think u all kenal sape aan ,, wink2,,,

alalala,, nnti cik smbung lagi la,,,

A. N. I. S.A. H