Saturday, November 20, 2010

~ini realiti sebuah kehidupan~

salam semua pada rakan2 kawan2 bloger2 yang sudi singgah di cebisan kata ciptaan diri cik gadis..
alhamdulillah..
semalam 19hb selamat sampai cik gadis ke tempat jin bertendang~ayat bagai tak mau~ silap ketempat cik gadis menimba ilmu.. sebab 22hb ne cik gadis ade satu paper... woiiitt..memang teramat la malas semalasnye..
di tambah pula dengan keresahan dijiwa ini..
bila kembali saja ke sini hati cik gadis sangat-sangat dirundum pilu~ohh ayatku~ sepatutnye pagi lagi kene bangun sebab nak study tapi saya tak boleh..ck gadis cepat-cepat amik lappy dan on kn..~ngehhh dengah taik mata kat tepi~ ngehhh mesti korang dapat bayangkan betapa buruknye muka aku ne..
on lappy terus rase nak luah kan perasaan..
hati saya rase nak marah.. hati saya sangat-sangat tidak senang kenapa.. cik gadis terus bertanya dalam diri.. cik gadis masih teringat dekat dia..yea dia ..sebab dia saya  rase sangat sedih..terlalu sedia.. hampir 3 bulan kami tiada ikatan.. tidak bertemu setelah sah saya bukan yang dia sayang lagi~ err entah la mungkin dia masih sayang kot~ tapi aku je yang cakap cam 2.. tapi dia yang cakap tak nak kat kau la~ monolog diri..

wawawa...saya rase nak tergolek2 je atas katil ne.. nak nangis puas-puas.. awak saya tak dapat nak lupakan awak.. 8 tahun .. memang saya tekat nak lupakan awak tapi saya tak mampu.. macam-macam dah saya buat.. kenapa la lelaki ne sukar nak mengerti.. saya sangat jelos bila kawan-kawan saya bahagia je dengan buah hati mereka.. saya... macam-macam dugaan kene tempoh.. sampai satu tahap saya dapat rasa yang saya dah mula bencikan lelaki.. saya cakap kasar pada lelaki-lelaki yang berkawan dengan saya..saya susah hati..saya taknak bercinta la lagi..sangat sakit.. sebab saya terlalu sangat2 sayangkan awk..
panjang doa saya setiap solat biar saya tak dibelenggu lagi dengan masalah ini.. saya nak fokus belajar.. tapi saya cube terus mencuba tapi kadang saya rasakan saya gagal untuk mengawal... ngerrrrrrrrrrrr...

rasa macam tak nak bercinta lagi la.. tapi.. sume yang terjadi telah dirancang oleh yang Maha Esa.. siapa saya untuk menolak ketentuan dari-nYa ... saya pohon agar satu hari nanti saya diberi peluang untuk bertemu  Rusuk yang telah dicipta untukku.. aku takut nak menghadapi hari-hari mendatang.. ohhh ...pimpin la bimbing la saya wahai lelaki yang telah dicipta buat saya..

ini lah yang dikatakan realiti sebuah kehidupan..
menyayangi.. merindui
meninggalkan
di tinggalkan

korang hayati liri lagu ne... sama macam lagu dalam blog cik gadis ne ;)
Disaat Aku Mencintaimu Lirik
 
Mengapa kau pergi, Mengapa kau pergi
Di saat aku mulai mencintaimu,
berharap engkau jadi kekasih hatiku,
Malah kau pergi jauh dari hidupku,
Menyendiri lagi, Menyendiri lagi,
Di saat kau tinggalkan diriku pergi,
Tak pernah ada yang menhiasi hariku,
Di saat aku terbangun dari tidurku,
Aku inginkan diri mu, datang dan temui aku,
Kan ku katakan padamu, aku sangat mencintai dirimu,
Aku inginkan diri mu, datang dan temui aku,
Kan ku katakan padamu, aku sangat mencinta…….
Menyendiri lagi, Menyendiri lagi,
Di saat kau tinggalkan diriku pergi,
Tak pernah ada yang menhiasi hariku,
Di saat aku terbangun dari tidurku,
Aku inginkan diri mu, datang dan temui aku,
Kan ku katakan padamu, aku sangat mencintai dirimu,
Aku inginkan diri mu, datang dan temui aku,
Kan ku katakan padamu, aku sangat mencinta…….
Semoga engkau kan mengerti,, tentang perasaan ini
Maaf ku telah terbuai, akan indahnya cinta
Maaf sungguhku tak bisa, untuk kembali padamu
Maaf ku telah terbuai, akan indahnya cinta
Aku inginkan diri mu, datang dan temui aku,
Kan ku katakan padamu, aku sangat mencinta,
Aku inginkan diri mu, datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu, aku sangat mencinta,
Aku inginkan diri mu, datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu, aku sangat mencinta







4 comments:

sekamar rindu said...

jauh bebenor laa ni..sampai kata tempat jin bertendang ni..hehe

DhumIfuays said...

salam~ serius memang sakit, tapi, itu yang akan terus mematangkan kita dan menjadi lebih kuat. percayalah, memang ambil masa sikit, tapi, cuba fokus dengan something, contohnya kamu fokus dengan study kan ? ok la tuh, btw, gud luck, and happy-happy selalu, supaya tak hilang lesung pipi comel awak tu :)

Si Gadis Pipi said...

sekamar rindu : mmg pun jauh ne..mmg tempat jin dulu lalala... sintok jauh ne ;)

DhumIfuays : awk tq... saya akan cube.. tq ye

mr.syazwan said...

saya xmau komen entri ni

tpi mau comment

LAGU NI BEST!!!

siapakah penyanyi lagu ni???