Sunday, December 19, 2010

PoT PeT

salam buat SEMUA /wahaha
hari ini act tak tau nak buat ape.. stay at home..bangun makan online tito..lelele
dating? uppzz tidak-tidak sebab telah bertemu hari kamis lalu /hmm jahat tak saya suh dia ponteng
keje coz everyday keje-keje kalau tak keje tournament.. itu je la alasan kih.. lama sangat tak ketemuan
almost dua month kot lepas gaduh-gaduh hari tutt..  balik-balik bercuti ne asik-asik bukak pesbook
kawan invite    "aan jemput la datang umh /no semua ajak datang sebab nak tunang lalala
tahniah kawan-kawan sekalian dan yang paling bestnye kawan yang zaman-zaman time skool dulu la yang kawen dulu ..ehhh bile giliran saya nie so kawan-kawan sekalian tunggu je la putera kayangan datang
meminang saya ye.. ngehhh hati saya belum terbuka la.. orang cakap belum sampai lagi jodohnye /hihi myb jodoh
tu tengah jalan-jalan tapi tak jumpe lagi agaknya..ngehhhh... gelak sumbag seyh.. korang nak tau tak ape yang aku dok pikir dan yang ada dalam otak aku ne..aku nak cari identiti diri hehehe nak buat ape yang aku xdapat capai dulu.. act sebenarnya aku gile la..tengok barang-barang yang comel..contohnye
reben.. shwal..jam... asesori.. macam-macam la.. ini semua pengaruh blog-blog yang comel semua itu..
Haa lagi satu aku nak membebel pasal budak-budak kecik sekarang ne dah pandai berblog istilah melayu
" DIARY MAYA" zaman-zaman cik gadis dulu tulis diary semua dalam buku teror gile la budak sekarang ne..aku bagi contoh  adik aku sendiri..pehh cepat gile die belajar..tau2 je dah ada blog siap bubuh lagu-lagu lagi..hebat-hebat kalau aku g blogwalking pun most of cik gadis frenz adalah remaja-remaja
berusia 13-19..ngehhh cik gadis 22 kira dewasa la.. hehehe.. mungkin orang-orang dewasa sibuk bekerja kot
hehe... tapi paling terharu la..seyess  yang paling sonok bila berblog ne bile ade yang datang jengok blog kite dengan folower yang semakin bertambah.. dan yang paling syokkk bila ade yang mintak tunjuk ajar dari gadis mcmne nak signup blog.. so saya nak petik plus meminjam kata-kata dari
AIZUL MARCELLO 
dia kata "tulis blog pakai hati"... i lolikeeeeee.... beb 





   

No comments: