Sunday, May 29, 2011

Aku Merindui Blogku..




/hihi
ya Allah lame rasenye gadis x menjenguk blog kwn2 semua..bizi sangat ke aku ne..mengalahkan PM..lama sangat2 la gadis menaip..tap..tap..dalam entri.. ehh bukan la tak menaip langsung 3 ulan ne layan facebook@muka muka ataupun sibuk siapkan asgmnt yang xla banyak tapi biase la dah namaenye student kn2...apa lagi saja la siapakan kerje 2 last2 minit... hehe.

Alhamdulillah segalanya bejalan dengan lancar dan jayanya... exam pun dah abis..mean merdeka buat sementara la kan.. 3 bulan cuti lame kot.. aktiviti pertama dalam otak aku skrg ne nak cari keje tap entah la aku sendiri pun xtau dapat ke idak keje part time aku ne.. korg ade idea tak aku ptt keje ape cuti ne.. kalau aku x keje mane la aku nak ceko duit ne..nak mintak kat mak..aduhh kalau dah tiap2 minggu jwpannya mak aku pun Pot Pet2.. mcm murai la.. sori mama xmaksud ape2 pun..

dah yang paling penting aku dah selamat sampai ke rumah aku..i mean at Teratak Impian like my ayah bg nama kn2.. tapi im quit hepy la bcz his pick up me huwawa /wahaha.. n terus over nite n ter over nite teman die main dekat RENTAP FUTSAL BELIA at putrajaya..  sumpah mmg ramai gile org time 2.. aku pun pening yang membe2 len dah pengsan tido atas jalan aku xde la.. cover..bukan ape aduhh... malu la.. n mmg xbiase la nk tido2..kat tempat yg bukan2..aduh pagi mak aku dah bising2 mana la anak die hilang kn2.. ia la bukan aku tak kol tapi bateri phone aku kong.. ape lagi kene bebel la..haha die dah mula risau.. aku pakse la die backup aku.nasib la mama x bising2.. 2 la padan muka /wahaha..

 ~suasana malam~

~hepy besday nizam~

-traning la.. sori guy usaha  lagi ok-

-lama kot tak posing cmne-
;)

kebuntuaan melanda.. ape aku nk buat ne..skrg..


No comments: