Tuesday, August 9, 2011

bila aku jadi fulltime student

Bismillahirrahmannirahim..

khabar apa disana kawan-kawan gadis, sihat semua.. lama sungguh aku tak meng-update blog aku yang memang tak seberapa ini, entahlah mood untuk mengarang langsung takda apatah lagi nak blog-walking mintak maaf ye kawan-kawan gadis..

sempena bulan yang mulia ini gadis nak ucap.kan selamat berpuasa buat semua, jang puasa YanG-YanG YoKK tau, tak baik tuhan marah..

entah mana la mood menulis tue hilang mungkinkah disebabkan kesibukan diri??? entah aku pun tak tau atau sebab aku  merajuk dengan cik nuffnang sebab tak pernah nak hadiahkan aku hadiah??? owh mungkin juga aku sedang bahagia?? sebab selalunya bile aku happy aku tak suke nak tulis blog sebab dah ade teman nak borak, perghh gila  poyoo aku ne atau itu mungkin antara reasonable yang aku boleh bagi, maksudnye aku akan mula menulis blog bile aku dalam kesedihan sebab kadang-kadang ade perkara yang susah kita nak luahkan melalui percakapan..

ooopp, korang semua jangan salah sangka aku sedih bukan aku putus cinta okey, so far aku makin bahagia ( sila doakan kebahagiaab kami). just nak sharing about life dream and impian kesusahan yang dialami dugaan serta ujian yang diberikan oleh Allah, dalam dunia ini perkara yang paling utama adalah duit, duit adalah segala-galanya takde duit cinta rumah tangga yang dibina boleh hancur >_< tapi aku belum kawen lagi la..

aku mengalami masalh kewangan yang amat dasyat sesangat la sekarang ne, bukan mak ayah tak bagi duit belanja tapi bile nak raye ne  mula la dalam otak aku ne shopping tapi fulus tak da ( padan muka sapa suh keje sehari je pastu berenti mana la nak apat duit) lagipun aku dalam mood cuti sem yang sangat panjang sehinggakan simpanan langsung takde haha..tapi sekurang-kurangnya aku dapat tambah pahala dengan tambah duit kocek sikit2 bila dapat tolong mama saya jahit baju tempahan dia yang bayak menggunung itu, (mama cakap nnti dia bagi extra duit) hoyee, dan mula otak ne berfikir bila la aku nak keje yang bagus-bagus waaa tak sabar nak ade duit shoping ( time raye okey aku cite pasal shoping raye), tibe-tibe teringat raya 2 tahun lepas perghh mmg best la time 2 aku dah keje dapat je gaji terus g shoping raye siap boleh bagi anak-anak buah duit raye , tapi sekarang ne..:(  ini lah nasib bile bergelar student full time kembali








doa buat diriku:
ya allah moga engkau sentiasa memberikan rezeki yang baik buat diriku akan datang berkat kesabaran

No comments: