Sunday, September 16, 2012

Alhammdulillah...
ahlan wasahlan lama sangat2 rasanye tangan ne xsentuh keypad lappy ku ini untuk menaip pastu nak mereka ayat2 untuk blog, dan sama rasanye macam otak aku yang mula membeku, hik2 cuti sem la katakan 2 bulan..
maaii ble lasr date aku tengok last updated blogg aku ne pun amik kau JUNE okeyy..
ohhh aan lama sangat la kau tak menaip, entah kenapa aku mula berasa otak aku tak boleh mencerna n mencerakinkan ape yang patutu aku luahkan dalam situation mcm ne..

syukur aku masih lagi di berikan oleh Allah untuk teruskan stdy aku yang diam tak diam  dah masuk tahun 3 "yesss im a FINAL year" syukur sangat2 umur yang makin meningkat ne terus dapat buat aku bertambah "matured" dalam melangkah kehidupan yang semakin  dapat aku rasakan yang semua kawan2 aku telah mula ramai yang "kawen" hik2...ramai yang dah ada kete sendiri, okey saya sangat2 jelos but im happy for them cuz Allah still giving me opportunity being a part a student life again..even im a bit late hik2..

And i always pray that im being a good muslimah, anak solehah for my parents :) and can be a gud future wife for my tulang rusuk :) i miss too see u dear..amin ya allah.. bagi aku apa yang Allah telah rencanakan itulah yang terbaik buat diri kita, as a muslim we must believe that what will be happen always "hikmah dan nikmat dari Allah s.w.t yang kita xpernah tahu".

setiap manusia akan di duga and terduga dengan macam2 bende yang kadang2 kite  tak penah terpikir, hati ini kalau tak bersih memang dah macam2 la syaitan yang datang menghasut.. semoga Allah sentiasa memberkati ape yang kita buat :)..


p/s: yana if awk bace saya punye blog plz call me back :) i miss u alot dear




No comments: