Tuesday, December 17, 2013

Permulaan Hidup...

Assalamualaikum..

Rasanya la sungguh tangan ini tak menaip tak mengetuk & langsung tak menjengah bloh yang dah 4 tahun rasanya kot menjadi tempat luhan isi hati.. maklumla sekarang ini usia dah makin tua, sesuai dengan umur ini jugakla.. ingatkan blog bukan menjadi perkara utama untuk luhan isi hati.. tapi last-last blog ini jugakla yang aku cari sebabnya rasa dah tak tertahan untuk di ungkapkan, masin-masing dah ada life masing-masing.. aku rasa kawan-kawan seangkatan usia dengan aku semuanya dah ada arah tuju hidup dab bekeluarga dan ada kerjaya masing-masing..

sesungguhnya akula yang masih mencari-cari arah kehidupan.. masih tidak mempunyai pekerjaan, masih di dalam di lema hidup..emmmmmmmmmmmmmmmmmmm orang cakap tak baik mengeluh tak baik putus asa..
tapi sometime aku sendiri terfikir apa yang Allah telah rencanakan dalam kehidupan aku sebenarnya??

Aku ini baru je tamat belajar ecehh skema la pulak rasa ayat ini.. dannnn.... aku baru je empat hari bekerja dekat 1 company CINA XXXX tak boleh la nak sebutkan nama zaman sekarang ne sangat la bahaya oke..
tapi aku dah berenti dah.. hahahaha sebabnya baru 5 hari la cm 2 aku keje tapi aku dah demam yang sangt teruk.. di tambah dengan stress tahap cipan dewa yang sangat-sangat melampau sehingga menggangu emosi fikiran aku.. aku sendiri pun tak tahu.. kenapala aku tak boleh nak handle semua ini.. dulu pun aku stress jugak tapi tak dela sampai aku buat keputusan drastik macam ini.. orang cakap keje mana yang tak susah, keje mana yang tak payah cume kita la sebagai manusia perlu tahu kawal!!! masalahnya aku dah cuba kawal dah cuba tapi tak mampu.. salah aku ke???? oke aku ada la sembang dengan mak aku sendiri mintak pendapat tapi masalhnya orang tua aku ini jenis tak kisah dia cakap aku yang nak keje.. waaaaaaaaaaaaaaaaaa
 bertambahla stress muka aku bila kau tanya tak da jawapa yang membantu..................

Sebenarnyakan i keep asking myself what I want inmy life, my ambition??? tue la akibatnya sebab dari kecik bila orang tanya ko nak jadi apa aku jawab la kau sendiri pun tak tahu aku nak jadi apa.. so ini lah padahnya...........................................

tak ada sapa-sapa yang boleh bantu aku kecuali diri aku sendiri.........................................