Sunday, January 31, 2010

detik pertama & terakhir...2003-2010 series 2

hey..salam.....
hahaha..btol2 aku nk abiskan masa aku hari ini dengan mencurah kan aper yang aku rasa...haha..sbnarnyer aku hnye nk kongsi..mane la tau..1  day aku ley jadi novelist..~perasan ya amat la aku ne..hehehheheh~^_^~

ok2...nk di jadikan cite nyer...walaupun pahit aku kne telan aku teruskan juga.... sbb hati ne dah terlalu syg...

bende ne berlarutan... masalah aku kne serang ne jadi lagi saat2 aku nk exm final...
wow...kn...bile dh cm 2 ak tekat nak putus kwn ngn die...
mmg tekad sgt2... tapi kita hanye rancang tapi Allah yang tentukan...emmmmm xder kesudahan..akhirnya kami bersatu rasmi as a CO****.....hahahha...rasa mcm dunia ana yang punya...emmmmm...tp,,,

selitan tazkirah~
pernah tak anda tanya pasangan anda kenapa die suka kat anda??(mesti penah kan tipu la jgn ckp xpnh kn2 msti la korg ske bile bf/gf korg ckp korg cntik comel..... eleh aku pn pnh la) ne ader 1 citer

si isteri bertanya pada suami " abg ape yang abg ske pada ayg?" si suami diam n jwb " tah la yg....."
si isteri xpuas hati......"abg.....ckp la bang...kwn2 ayg sume ckp ayg cntik tp abg xpnh pn......(" si suami diam...tidak satu perkataan pn yg kuar dari mulut si suami..

si isteri pn terus tidor tanpa melayan si suami.. esoknya si isteri bgn dan terus pergi kerja tanpa pamitan dari suami...~ dalam ati isteri tu marah sbb die rasa suami nya xsyg die xpnh puji die~
dalam perjalanan si isteri tersebut telah magalami kemalangan..habis mukanya penuh dgn jahitan...

semasa di hospital si isteri msih bertanya... "abg masih ayg pada ayg??" suami berkata "syg yg"....si isteri bertanya "ape yg abg ske pd ayg?" si suami bertanya" btol ayg nk tau?" jwpn si suami " abg xske2 aper pada ayg.." si isteri pn terus menangis sedeh memikirkan yg si suami x menyayangi die lagi...

tapi si suami berkata..."abg mmg xske pada ayg..tp abg cintakan ayg seluruh jiwa abg..syg kerana Allah pada ayg".."ape gune jika abg ske pd kecntikn ayg tgk skg ayg dah buruk.."so klu abg ske pada kecantikan ayg ia tidak akn kekal..maka abg syg ayg bkn kerana cantik tapi ketulusan hati tapi ikhlas kerana Allah"...
maka si isteri tersebut tersgt la gembira..

kesimpulannya~ if anda tnyer kat boyfenz/gurlfren anda die ckp anda comel anda silap... lebih baik die tidak berkata ape2 kerana die terlalu jujur ngn hatinya,,percayalah die sgt menyangi anda walaupun die tidak pernah memuji....hehehe sbb kecntikan tak akn kekal tapi hati yang murni akan terpancar di wajah yang suci 

No comments: