Saturday, January 30, 2010

detik pertama & terakhir...2003-2010


salam semua...
emmm....cinta,kasih sayang buatkan kita lalai..kita lupe....
aku pnh dengar org cakap yang cinta itu perlukan pengorbanan...
betol la... tapi orang yang kita sayang juga akan tinggalkan kita satu hari nanti...oleh itu kita kne sayang diri kita dahulu...hehehe..~nk gelak tapi dalm hati ne hanya tuhan saja yang tahu~
aku pernah sayangkan seseorang itu lame lebih dari aku sayangkan diri aku sendiri..dan aku akan tetap menyayangi dia sehingga akhir nafas aku....~walaupun aku cukup terluka~
dah lame kami memulakan persahabatan dari aku bersekolah lagi seingat aku ari ting.3....bila aku pandang dia dalam hati aku ckp~hey ni la Mr.right aku~padahal masa tu aku ne kecik lagi~ dekat 6tahun kami bersahabat...aku kenal die melalui telefon~pastu samapai la ting.5 masa itu aku mmg dapat tau die mmg dah ader Awek..tapi aku buat bdoh jer...lagipun kitorg bkn la satu sekolah..umah aku ngn umah die jaraknya ~36km~hahahahahahah...jauh kn.......

masa tu aku rasa die mmg sorg sahabat aku...~die lelaki tau bkn pmpuan if x xkn la aku ne ader perasan kat die~ tapi masa tu aku pn ader gak boyfrenz so aku xksh sangat la perasaan aku kat die...tapi perasaan tu makin lame mkin kuat dalam diri aku... aku sayang sgt kat die... kitorg berjanji akan menjadi sahabat senang &; susah...~alangkah indah detik tu~

tapi semua detik tu telah berakhir aku sendiri tidak menyedari detik itu...semuanya hanya kenangan..memory yang xakan aku luper kan sampai bile2...sebab aku percaya kuasa yang maha Esa dari-Nya..

6tahun aku dan die together sama2 wat ever yang kitorg buat...entah la..aku sendiri tidak pasti..mungkin dalam hal ini aku lah penyebabnya... aku terasa kehadiran dia semakin jauh dan terlalu jauh..semakin aku cube memahami siapa lelaki semakin aku di tinggalkan jauh..dan terlalu jauh...sehingga aku sendiri tak mengerti aper yang aku rasakan....

Lelaki~
-mereka tidak suke dikongkong semakin kita marah semakin kita xpercaya semakin mereka akan buat
(aku ke yang mengongkong hidup dia???? apa yang aku pinta setiap hari darinya adalah sms or call bkn always tapi cukup  lah sekadar aku tahu aper yang sedang dia buat~adat bercinta~ aku rasa korg pn akan buat benda yang sama kan...)

-tidak suker di desak
(aku xnafikan aku kdg2 mmg ske desak die...tp bila aku xdesak aku rasa mcm aku xtau ape2 tapi aku dah berubah sekag mcmne aku nk dia paham yang aku dah berubah..aRR..tapi semua dah terlambat lambat bagi aku die dah bosan dengan aku..aku sedeh sgt2..tapi semuanya xbererti)

-tak suka dengan perempuan yang merenyek
(aku ne kuat merengek aku sendari xperasan..tapi penah die ckp yang aku kuat merengek..mengade2..tapi die xtau aku sebenarnya nk kn perhatian die...tapi aku silap..aku dah sedar..mmg itu kesalahan yang aku buat..tapi saat aku sedar semua dah x berguna lagi)

cinta...
buat aku buta sebagai manusia..luper akan segalanya..segala2
aku tewas dalam perasaan aku sendiri...
aku bersalah dengan kaum sejenis ku...aku lukakan hati mereka kerana sorg lelaki..

Emmm..hati kan xleh paksa mcm2 aku kene..Wow  yang paling pedih aku kene serang ngn makwe org..padahal aku ngn laki tu cume berkawan...tapi biasala...hati wanita aku faham bila laki ade kwn pmpuan yang rapat cikit cakap curang~tapi skg hal yang sama jadi kat batang hidung aku arrrr amik kau.....~
sungguh masa tu aku hanya berkwn myb kitorg agak rapat..aku xnafikan dari rapat tu lah telah membuahkan rasa sayang aku kat dia...

tah dari mane drg keberanian tu aku terus terang kat sahabat aku 2 yang aku suke sgt kat die..
aku dah syg die..


Jeeeeengg......korg nk tau tak aper jadi....tungguuuuuuuu....hehehheheh 

No comments: