Thursday, February 4, 2010

04 februari 2010

Hari ne seperti biase perjalanan hidup aku...hari ne aku datang ofis aku dengan hati yang aku sendiri xtau nak cakap...hehe atlist aku xbosan la..sbb kt ofis dah ader internet...ne sume berkat frust yang melanda di hati aku..wala...sbb frust la aku sampai nk berenti keje tau.....haha..tapi Allah Maha Agung dan Maha Mengetahui ape yg die rencanakan...
tak pasal2 aku bt peel hehe..punyer la kelam kabut bos aku bile aku cakap aku nk resign...(^ ^)...tapi klu ikut kn hati yg pedih nk ajer aku duduk umh biar xjumpa manusia yg akan sakit kn ati aku ne....
tp ati aku ne lembut..hahaha..last2 bos aku pujuk~aan u jgn resign ma~ xper biar i kasi hati u hepy~i bagi u gaji+allowen...wallaaaaaa..time 2 hati aku xterdetik pn duit..frust siot........

Bape ari tah aku bt perangai ader gak la seminggu...hahaha...tapi aan kan tabah..tabah sgt2....
last aku jumper la sorg p.cik ne...tah cmne saat2 aku perlukan bantuan Allah temukan aku dengan die...macm2 semangat die bagi...cume 1 bende yang aku ingat..everything yang kite buat kne set kat "MIND" sebab otak yang mengawal aper2 yg kite buat...
if sdey..sdey la..if otak kite waras bley pk dengan tenang InsyaAllah berjaya la kite kawal segala nafsu...
tula yg aku cbe buat dan akhirnya aku berjaya even x 100%....tulah kekuatan yang aku ader..


04 feb 2010....emmm klu dulu detik ne msty aku akan wish byk kali kat die..sbb aku syg kat die..tapi sdey wooo..mlm tadi aku juz wish.."SYG..SELAMAT HARI LAHIR..AKU TETAP INGT..TERASA NAK KOL NK DGR SUARA AWAK TAPI SAYA TAKUT AWAK XNGKT..TIAP2 SOLAT SAYA DOA AWAK BAHAGIA..Rindu die sgt"...

No comments: