Wednesday, February 3, 2010

~kekeliruan~ jam 12.00 4 feb 2010

detik jam 12 malam ne...
bile aku ingatkn kembali...
sedey siot...lara jiwa aku ne.....
pedih..............................
4 feb 2010..adalah date besday org yang aku syg...
tpi kini....kau pergi........arrrrrrrrrrrrrr
baby i luv u much..............

                  tah la...patut ke aku kol die?????? wish besday kat die............
                  aku btol2 keliru..syg rindu 2 sentiasa ada dlm hati ne....tp adakah die akn memjawab???
                  sedangkan ade la 2 3 kali aku try kol die pas clash hari 2...tapi sepi ...
                  diam..membisu....

tah la nape la hati ne degil sgt2...~hey die dah xnk kat ko la aan sedar la~ nape ko nak harapkan die lagi..xcukup ker aper  yang ko dah rasa.. B****.......tu sume mainan jiwa aku... kdg ade instict yang baik dtg aku rasa menyesal lepaskan die tp kdg2 jahat....tah la..aku keliru....keliru dengan aper aku rasa adakah ini dikatakan keegoaan???????????? ya Allah bantulah hambaMu ini...

Dah tiga malam berturut-turut aku mimpikan die...adakah die juga rindukan aku..Arrrrrrr......nape susah sgt nk lepaskan die..
ko pn tgk kn die bahagia....~tapi dari sinar mata die riak wajah aku tahu die turut Frust~
mmpi 1st aku rasa die ade dlam mmpi aku kami hepy... 2nd pn ..aku xingat....
tapi mmpi mlm ke-3.....btol2 aku rasa mmg die dah xder perasaan kat aku...tapi nape dalam situasi mmpi 2 seolah2 die xberani nk berterus-terang..nape die mgelakkan diri dari aku....nape mesti ader kwn2 die... nape die takut....

sayang tolong lah.....jgn tipu diri sendiri.....jgn tipu awak sedang bahgia...(@ _ )...tlg la..datang sebagai seorang lelaki sejati... terus terang tentang ur heart...

Awak luper ke...bahu ne yang jadi tempat awak menangis dulu saat kite jd sahabat....
cepat sungguh masa ber lalu....arrrr aku sendiri xmengerti sampai bile harus aku begini.....
mmg aku cbe untuk membina life yg baru...tapi semuanya x semudah itu....xmudah....andainya awak ade saat ini...alangkah indahnyer...

aku berjanji pada diri..andai mmg bkn jodoh kite..aku redha... tapi aku akn cari seorang yang dapat mengikis ingatan aku terhadap mu.....sayang,,,


 
 selamat hari lahir sayang...dari kejauhan...

 
 our last memory...

tazkirah~

"Anggaplah setiap yang ada pada kita mmg dijadikan untuk kita,,dan semua yang tidak terjangkau oleh kita tidak semestinya bukan hak kita tetapi redha dan tabah dengan apa saja ketentuan-Nya"

No comments: