Wednesday, February 3, 2010

lara jiwa~~

"ya Allah Hanya pada mu sahaja tempat hamba berlindung"
  
tah la aku sendiri tidak tahu..benar2 kah die dah xder perasaan pada aku... walaupun aku yang mintak putuskan hubungan kita...sebenarnya keputusan yang aku lakukan itu sebenarnya bersebab aku telah lame memberikan dirinya peluang dan juga diriku peluang untuk membaiki hubungan kami...
di saat2 aku cbe mengerti dirinya die semakin jauh dariku..jauh terlalu jauh...
entahla mungkin aku dan dirinya mmg ditakdirkan untuk menjadi sahabat baik kot...
kami pernah berjanji bahawa aku tidak akan pernah membuangnya dalam hidup aku....even ape pn yang terjadi antara kami...

tapi...keadaan itu sume dah berubah..BERUBAH!!!! aku benci.....kenape ia nya berubah?????
hampir seminggu panggilan telefon yang aku buat langsung xbersambut msg apatah lagi msg...
dulu even gaduh mcmne sekali pun hatinya tetap lembut padaku..tetapi kini mgapa tidak...
dan satu malam aku dapat panggilan dari sorg perempuan yang aku kenali sebagai EX buah hati aku...
tapi aku malas nk menjawabnya...tapi tah kenapa aku rasa xsedap hati...aku msg kembali die... dan akhirnya...aku faham pasti dan kini aku mgerti..tujuan die adalah untuk memberitahu ku bahawa die telah kembali pada kekasih ku...RRRRR..rase nk menjerit aku...tapi tah la kat mana aku dapat ketabahan pn aku xtau... setitik air mata ku langsung tidak tumpah sebab pengunduran diriku pada adalah cara yang tepat...
aku tak sanggup di khianati lagi..tak sanggup(~ ~)....

cepat benar kau berubah....baru seminggu aku amik keputusan untuk tinggalkan kau tapi kau dah ade pengganti ku....tapi kenapa bukan engkau yang memberitahu aku..tapi mengapa mesti die... sebab aku percaya kau masih lagi sayang aku kn...B jawab B jawab!!!!!!..arrrr aku tinggalkan engkau bersebab bkn sebab aku ade pengganti engkau..tapi aku xsanggup tgk kemesraan kau dengan Ex kau (yang kini aku dapat tahu adalah kekasih kau).....

No comments: