Friday, February 19, 2010

19 February 2010@ @

what a the hOt's today??????..upzzzz oh no kamu.....
malam ne entah yg keberapa kali hatiku terluke...terluke!!! arrr bende dah biase sgt aku rase...tapi mlm ne btol2 la semuanya mencabar kesabaran aku,,iman aku,,,panas ati aku ne,,,arrrr...tah la...mlm ne btol2 aku amik 1 keputusan yg tekat setelah 1 bln kot aku bagi masa...tapi arine ne jawapan yg aku dapat dan aku sendiri xsangke ne jalan pengakhiran cerita aku~dan die...biarla ape pn die nk anggap aku...dah mmg diri aku mcm ne..aku dah try..aku dah cbe...~xyah la aku cite ape sumting**** yg bt aku naik angin~ tah la xleh sabar kot...mmg aku waras..aku cbe cntrol..tapi xberjaya..sakit ati aku ne mcm xleh nk tahan dah ayat yg same~ xder bincng?..xder tnyer die?....arrr...die xnmpak ke aku dah try aku cbe care baik abis 2 slame ne berpuluh msg aku hantar kat die cakap nk jumpe nk bincng 2??????????????????die ckp aku xtnye die...~sbb if aku tnye die still xkn jawab bagi die~Silent is The best~... bile aku buat blog ne pn die tuduh aku bkn2....aku rase blog ne cme sekadar luahan ati aku..ape yg aku simpan...if korg bce pn xder pn bende buruk...aku salahkan diri aku ader la....sbb aku dah xsanggup nk citer kat sape2...if korg jadi kwn aku pn korg akn bosan nk citer hati korg perasaan korg kt kwn...~kwn2 pn de gak masalah dorg~ bagi aku ne je la care aku nk luah...ape lagi yg sudi dengar????? korg ckp ngn aku.....................................................tekanan btol aku dgn perasaan aku sendiri...tah la die mintak lagi mase..aku mmg masih ade ati perasaan aku neh...aku akn cbe sabar...tah la..aku takut aku akn buat satu bende yg aku sendiri xjangke....

Ya Allah yg Maha Esa...aku mohon pada-Mu bagi la kekuatan buat diriku...mungkin ne la dugaan dan ujian mu buat diri ku semoga aku akan redha dan tabah....

2 comments:

aniszshahira said...

juz ignore dengan org yg tak reti jage ati dn perasaan kite aan..

mmg ramai lagi lelaki len..but..die bukan yg terbaik tuk aan..kan..

silent is the best..
hmmmm...

Unknown said...

emmm... mmg pn...

tapi tah la sumenyer susah skg ne..