Wednesday, February 17, 2010

kecewaku~

Kecewa~ahhh...ramai penah kecewa..kecewa dalam idup,cinta.kerja..mcm2 lagi la...

Buat insan yang amat aku cintai...event msg saya,kol saya awk xpenh jawab..tapi tah la saya xpenah putus asa,,,even ape2 pn saya tetap teruskan idup ini...
mlm tadi saya mmpi awak..saya xtau kenapa kerap sgt saya mmpi kn awak skg..mmpi 2 seolah2 memberikan maksud yg say sendiri xmgerti xtau... ada ketika saya mmpikan awak bersama saya...kite seolah2 bersatu dialam mmpi~ape mungkin hanyer perasaan  saya?~ ada gak saya mmpi kite bergaduh mulut..myb rase ne sume lahir sbb ader benda yg saya pendam..dalam hati ne..yang saya xdapat nk luahkan kat awak sayang... 

Kenapa semakin kite meningkat dewasa semakin banyak dugaan yang kiter tempuhi.. susah kan.. mcm ujian yang harus diterima... saya selalu bertanye kat diri ne.."sempurna saya untuk menjadi wanita yang diimpikan awak syg??"...dan kenapa saya terus mengharapkan awak untuk hadir dalam idup saya kembali...kdg2 saya lepaskan awak dengan harapan awak akn datang kembali kepada saya..sbb saya pergi dari kehidupan awak untuk mencari siapa diri saya,,saya nk baiki diri saya,,supaya sempurna di pandangan mata awak...tapi adakah semua 2 akn terjadi dalam kehidupan saya kembali???..mungkin ini lah kebodohan diri saya...tapi wak slalu ckp "saya kenal awak"....mungkin org boleh ckap kat saya ..."ramai lagi lelaki len"... tapi nape sukar...sukar..sgt buat saya...saya xder tempat bermanje..mungkin awak slalu ckp saya ramai kwn..tp ianya xakan sama ngan aper yg saya rase ngn awak..xsame....how can i forget u sayang????? owhhhh...no.... bkn nk merayu...tapi ini lah yg saya rase skg... kdg2 saya harap awak akan pilih saya kembali....zarul hanaffi...saya xterdaya nk ckp kat awak..bkn bermkna saya ego..tapi benteng keegoaan saya dah musnah....musnah...saya cme nk awak tahu yang saya kuat....
sbb..Keredhaan pada Allah yang jadikan smgat saya terlalu kuat...cme saya kdg2 xmngerti n xleh nk tafsir aper dalam hati awak sayang..sukar sgt.....

Dulu awak pernah berjanji kn..andai saya sedar dah tau kesalahan saya dah boleh berfikir secara waras saya boleh cari awak kn...tapi wak TIPU!!!!!!!!! BOHONG!!!!!!....
andai kite bkn lagi sapasang kekasih izinkan la saya bercakap ngn awak sebagai seorang sahabat...sbb itulah kenyataan yang harus saya terima....
atau awak yg xdapat terima saya sbgai seorg sahabat????....saya ke yg HIPOKRIT....owhhh...mungkin hati saya cukup terluka tapi entah la mmg ne diri saya yang sebenar...sbb saya masih terima awak kan..mungkin org len xakan buat sama dengan saya...

mkin saya benci awak dulu mkin sakit hati saya... tapi bile saya buang benci itu satu kedamaian yang saya dapat ketenangan sayang.....saya cmer berharap awak sedia untuk berjumpe ngn saya..awak tlg la bagitau saya..aper yg awak pendam...Saya Masih Sayang awak lagi...MISSS U Much

No comments: