Sunday, February 7, 2010

Cerita Hari ne~~~)


06 feb 2010....

waa..Hari sabtu yang indah... if dulu tiap2 sabtu je aku msti nk kuar with ~DiE~ tapi kini tidak lagi..Alhamdulillah..so far dapat gak aku lewati hari2 aku ne... at last mlm tadi aku dah buntu xtau nk ajak sape teman aku g shoping  g ~ Jalan Tun Ku Abd. RahMan~ atlas sudi gak rini teman aku...if aku tau die penat n berat hati.. terima kasih rini..ko mmg faham aku ko la kn ~Dunia & Akhirat~...hehe n buat sahabat ku Gg juga.. even dalam kite bergembira ko dikhabarkan berita tentang kematiaan Nenek mu kembali ke rahmahtullah~..Al-fatihah~...

The best moment la aku hari ne..kre sejarah dalam idup aku.. yang aku ne dapat luper dari terus pikirkan tentang die...isshhh sampai rini&gg pn perasan aku xlagi sebut name die hahahahah ~tah la aku pn xtau~..even malam tadi aku trjage dari tidor trus aku teringat kat die~dalam ati ne tbe2 risau nape die xsihat ke?????~tapi aku dapat kawal...hehhehehe.... even cmne pn i Miss u baBy.... aku akan tetap ingat kat die selagi aku masih bernafas n blum sah menjadi isteri org len.. aku rase xsalah kn..(#  #)

waaaaaa..nak tau x..tadi la 1st time aku drive g kL hahah..semata2 nk g Jln Tar la ne...sampai sesat2 aku ngn gg.. tapi xbest sgt la sbb tgh2 shoping sakan 2 aku dapt tau yg nenek gg dah kembali ke rahmahtullah~ sbagi sorg sahabat aku faham sgt die sdey..tapi die xtunjuk Cool jer..aku pn terus xder mud aku faham cpt aku ckp "jom kite balik" dalam jalan2 nk balik g parking 2 sempat agk capai 1 2 barang hehe..time kasih sahabat ku...

No comments: