Thursday, February 11, 2010

~~MaCAm2 mEMory~

 
That my last Memory Pic Wit my luv 
kutahu, kau selingkuh
kau duakan cintaku yang tulus
kau tahu, diriku
tak pernah berpaling dari dirimu
tega nya kau dustai semua
janji kita berdua
Entah masih kah ada cinta dihatiku
untuk mu
entah kapan kah ku dapat membuka hati ini, untuk mu..o...

tak pernah ku bayangkan
cerita kita berakhir begini
tega nya kau dustai semua
janji kita berdua

Entah masih kah ada cinta dihatiku
untuk mu
entah kapan kah ku dapat membuka hati ini, untuk mu..o...
masih kah ada, o...
cinta dihati ini
dihati kecilku berharap kau masih bagian dari hidupku...

Entah masih kah ada cinta dihatiku
untuk mu
entah kapan kah ku dapat membuka hati ini, untuk mu..o...


 Entah mengapa berjuta kali aku cube luper kn berbilion aku ingat kat die... 9 Feb 2010 tbe2 aku dapat msg tut.."Mingguan 7hb..Ada byk job bt open dalam Kementerian...search la..try",, aku dapat msg ne dari die..aku tau sbnrnyer die still amik berat pasal aku... tbe2 9 feb 2010 8.29pm.. aku dapt msg dari die lagi      " Aku ingat ko la segala2nye..Tp..Dgn mudah ko memutuskan perhubungan..tanpa ader berbincang..Cerita..ko nee!!!" jam 8.30 satu lagi msg "Semoga ko b'bahagia..jgn ade lagi dalam idup aku.. Aku benci ko!!"... tah la aku sendiri xpaham ape mksud msg 2...sdey gile2 la...1st time aku bace msg die ckp die benci aku...

 ARRR.... salah aku ker..mmg la aku yg putuskan hubungan aku ngn die tapi...aku buat semua ne bersebab... tah la mungkin ati aku tawar bile die xlangsung endahkan aku lagi ...
tapi hanye Allah je tahu..tiap2 mlm aku mesti tersedar dari tido... aku mmpi Die ye Die ZARUL HANAFFI... aku sendiri xtau.... aku sendiri susah nk hadapi hari2 aku tanpa die lagi...lame aku nk pulih dri keadaan ne...even sekarang aku masih terasa die ada dalam idup aku...

Awak...andaila awak membace luahan hati saya ne..awak akan faham betapa sukarnya saya nk lepaskan awak dari kehidupan saya....

 

  ANA $ AAn Frenz  EVer
ne plak citer pasal sahabat aku ana..cian die..aku harap die tabah..yela tabah dengan life campus baru die..hehe..aku tgk mcm2 dugaan yg die kne tempuh..semalam die Ym aku ngadu terpakse ponteng kelas sbb ader bahan penting tertinggal kat umh..sabar ye ana..setiap org mesti ade kesulitan dalam hidup..dulu die ne la tempat aku ajak kuar jalan2 if ati aku ne x tenang sbb die ne sempoi jer org nyer..tapi bile die terasa ati adushh!! susah nk pujuk..aku tgk die pn cm susah ati jer skg..ble aku bagitau pasl konvo dip kitorg die xsmgt langsung...emm dulu die la org yg paling semangat..iss..xpelah.. harap2 ana tabah tau..syg ana.. 

No comments: