Monday, March 1, 2010

kesePianku

27hb February 2010...
adalah tarikh yang tidak dapat aku lupekan dalam idupku ini.....
setelah sebulan lamenyer tidak bertentang mata maka akhirnyer tarikh itu melepaskan semua yang aku rasakan dalam hati ini...
ia... aku teramat rindukan die...aku rindu ngan kasih sayang darinya...idup aku sunyi sepi setelah die tiada...
amat berat hati ini melepaskannya pergi...saat itu walaupn hanya seketika mata aku dan matanyae bertentangan...
entah kenapa aku dapat rasekan idup aku kosong sepi tanpa kehadiran die di sisi aku lagi...
saat aku meluahkan rase hati dalam hatiku ini aku dapat rasekan yang aku memang memerlukan seseorang dalam idup aku untuk berkongsi segala pahit duka gembira....
awak saya sangat rindukan awak..walaupun mulut ini berkata redha untuk melepaskan awak..tapi hakikat yg sebenar hati ini kosong jiwa ini rungsing....

banyak benar kesalahan saya pada awak... sebulan bagi saya bagaikan setahun saya telah kehilangan awak dari idup saya....
terasa sepi...kesepian idup ini....kenapa mesti ini yg berlaku pada kita????kenapa.....
pengalaman ini menjadikan saya sorg yg lebih matang dalam idup ini..saya betol2 rase sunyi...awak kembali wak pada saya...saya rindu kat awak....saya sayang kat awak...
mane saya harus letakkan segala barang pemberian saya yang awak pulang semalam pada saya...semuanye lebih mengingatkan saya pada awak...awak saya malu merayu kat awak yang saya nk kembali kat awak...saya xtau berapa lame lagi derita ini.....semalam saya bace kembali surat2 yang saya beri pada awak..saat saya membaca surat-surat tersebut ia membuatkan hati saya betol sedey...awakkk....saya xmampu nk berkata...saya cintakan awak...andai dapat di putarkan masa itu...

saat2 mata kite bertentangan saya dapat rasekan kerinduaan yang awak pancarkan..saya rase awak menderita..saya tau saya susahkan kehidupan awak..maafkan saya wak...tapi ade sebab dan alasan saya nape saya begini..saya juga menderita...derita yang teramat sgt...
awak...klu dapat saya katakan hanye satu je...saya xnk lagi menderita...terlalu byk yg saya nk ungkapkan..entah la...mungkin org hanya berkata saya ne menagih simpati..tapi semua org xfaham...org len xrase xalami ape yg kite alami..



ALL Or NOTHING
I know when he's been on your mind
That distant look is in your eyes
I thought with time you'd realize it's over, over
It's not the way I choose to live
And something somewhere's got to give
As sharing this relationship gets older, older
You know I'd fight for you
But how can I fight someone who isn't even there
I've had the rest of you, now I want the best of you
I don't care if that's not fair

CHORUS

Cause I want it all or nothing at all
There's no where left to fall
When you reach the bottom, it's now or never
Is it all, or are we just friends
Is this how it ends, with a simple telephone call
You leave me here, with nothing at all
There are times it seems to me
I'm sharing you in memories
I feel it in my heart but I don't show it, show it
And then there's times you look at me
As though I'm all that you can see
Theres times I dont believe its right, I know it, know it
Don't make me promises
Baby you never did know how to keep them well
I've had the rest of you, now I want the best of you
It's time to show and tell

CHORUS

Cause you and I
Could lose it all if you've got no more room
nowhere, inside, for me in your life
Cause I want it all or nothing at all
There's no where left to fall its now or never
Is it all or nothing at all
Theres no where left to fall
When you reach the bottom, it's now or never
Is it all, or are we just friends
Is this how it ends, with a simple telephone call
You leave me here, with nothing at all

No comments: