Wednesday, March 10, 2010

fesyen OHHH yezzzz Fesyen

 Haiii..haiiii...salam bertemu kembali..lame rasenye x mengupdate blog ini kn....
ohh... tah la harine rase nk bercerita about  Fesyen ... oh ya fesyen.... aku nk yg giler fesyen skg...
tgh mencari identiti yg sesuai bt diri~ ahaks...

fesyen tudung cmne ok x ngn muke saya 


cmne cun x?   
ne plak padanan sandle yg simple 


haha...amacam....simple kn gaya aku skg..yg penting aku slesa..biarla aper org nk kate...sepatutnye aku kne pakai kasut bertumit yg nampak elegant tapi di sebabkn ofis aku xyh pakai kasut aku wearing sandle yg simple jer...hahaha 

tadi sempat gak aku g beli barang kecantikan kaki...asyik mke jer kan upzz salah aku beli mascara brand avon...aku rase brand avon pn ok what...murah n berkualiti...xkn nk beli maybelin je kn2..
ne la brg 2..spray 4 foot n gosok2 tuk kaki berkarat...

my friends fesyen~


~me n liLy~ look style kn..nampak sweet we all~   



~lilY eika Miza~  


gaya shawl's ana n me

No comments: