Saturday, March 13, 2010

Hott Stuf ToDaY

Hari G shoppinG ngn Farhana SazaLi:-


im sory pic ana xder la...nnti bagi ye...










~aku dan Diriku~

let's see what the hot stuf i buy~

~body scrub from safah spa~
haha aku baru try scrub ne ader herbs cinnamon(kayu manis)
if ok nnti aku bagi tau kat korg yer


~tummi set~
the best part yg aku xsabar nk tgk keberkesanannya uppzz mampu ker aku
buat pagi2 , bgn nk excersice..maai..demi tummi ku aku rela.
ahaks agak poyo..

~gelang manik2~
gelang ne aku beli sama ngn farhana 
gile btol aku tgk asesori ne sume
ikut hati nk jer aku borong..

Tue jelah hot stuff today yang aku nk kongsi..hahah..act dah xde pape pn...malas la nk citer pjg2 skg..
sbb aku nk share ngn korg sumting yang aku ske jer...mane la tau korg bace korg interested ngn barang2 yg aku gne ne...
but the most importnat is aku nk make sure tummi aku ne susut biar sume org terkejut n says " aan kurus" wawawawa.....

No comments: