Thursday, April 22, 2010

----

hari ini..

BOSAN..

haha....kadang aku bertanye dalam diri aku kenapa aku di uji begini...

tapi aku terbace satu cerpen...." Allah Hanya akan uji pada hamba yg die syg..Kenapa kite diuji sebab kite adalah hamba yang terpilih untuk menerima ujian ini- sbb Allah Maha Mengetahui yg kita Mampu untuk menanganinya"....

indah kn bunyi nya.... sbb aku rase berdosa sgt..aku selalu mengeluh kenapa nasib aku xmacm kwn2 aku yg senang je nk cari keje..further stdy....CINTA lagi la...aku xpenah rase ade yg milik aku yg syg aku..mcm bf org len syg gf die...cinta aku mesti ade masalah dan bermasalah......mungkin inilah ujian dari-Nya yg aku ptt terima.....Ampun aku Ya Allah...

p/s :
    so kwn2 yg tgh ade masalh byk2 kn la bersabar yer....kita adlah hamba yg terpilih untuk         diuji...

No comments: