Thursday, April 22, 2010

hepy besday My Frenz~

Allah Selamat kn Kamu...
Allah Selamat kn KAmu....
 Allah Selamtkan Azizi & Azrine Allah Selamatkan kamu berdua....


                                                                                                                    Allah Selamatkan KAmu.....



 haha------

sori beb....xdapat nk realisasikan besday korg lagi..blum dapat nk sambut lagi..
well get sooon ok......

ne pn pix kek ne aku kopi kat blog org len....hahaha...nk buat xsempat...
isyaallah akan di usahakan ya...sabar tau...

To azrine n azizi Hepy besday ya....
semoga Allah pnjgkan an cepatkan jodoh korg berdua...
aku as a frenz..akan sentiase ade kat cc korg...

act aku ade bercadang nk buat celebration 4 both of us....
*alamt dh xsuprise*wink2.....

aku nk ucapkan semoga persahabatan kite kekal...sbb dalam blog ne la aku akan abadi kn sume..
biar sume bace biar sume jelos dengan frenship kite bertiga~~~~


lalalalalalala........
lalalalallallllalalalalalalalalalalalalal......

 Besday Girl 21-04-1988 is born
 -nama diatas ne adalah Nurul Azrine bt Alias-
-umo die 22 thn-
-kwn baik die Aan-
-azizi pkwe die-

haha--- wink2 saje2 nk story pasal ko....
bile nk bawak saya g mkn kt tempat2 best sambil berfoya2-..anyway aku sayang kamu..

trimas sbb jadi kwn susah senang aku tau...haha...



Azizi Ab Rahman == Azrine Alias


.












wink2.....

selamat hari lahir buat Azizi.....

ne la muke azizi....sweet jer ngn org sblh 2...
act nk wish hepy besday.....
nnti aku buat parti kite ber'3 yer....haha

Besday Boy 15-04-1988

No comments: