Saturday, April 10, 2010

~segalanya~

assalammualaikum..

rasenye lame sgt xmengupdate blog ne...urmmm bz ke saya..xla sgt cme penat cikit kn skg...
blek keje pago bgn g keje lagi...urmmm...tulah rutin harian saya skg ne...
kdg2 dalam diri ne terase jelos ngn kwn2 yg dapat sambung blaja get a " Degree"..jelos yg teramat sgt..
terfikir jgk...nk kate result x best result best poointer tip top...
tapi btol la yg dinamakan rezeki oleh Allah...kn..cra aku nk kuatkan semagt cme pk yg Allah dh berikan yg terbaik buat hambanya...tah la tuggu jela bln depan nyer result UPu..huhu....tapi if xde rezeki aku hnya mampu berserah...n pk yg terbaik akan dtg....
haha~tah kenapa la kau feeling over sgt harine...cinta lagi la xpnh aku bernasib baik....aku sendiri xtau aku ne tgh becinta ker ke ape ke...xtau la...single but not available kot senang...
perjalanan idup ne masih jauh lagi byk yg kene tempuh...
andai mmg rezeki aku kat cmpny Apek cina 2 akan aku kutip sume pengalaman biarla keje yg aku buat xsama mcm ape yg aku blaja ke...dh itu rezeki dari Allah aku bersyukur yg teramat sgt....
mungkin sebagai hamba-Nya kadang kite lalai...
yelakan ptt la owg cakap idup ne mcm roda...dulu ble kite tgk kwn2 kite biase je..tapi bile jumpe skg sume dah berjaya...kite plak kat takuk yg sama..tah la kdg2 aku terpikir jgk...cmne la dorg ley jadi cm 2...
arrr...last skg just ikutkn jer la flow die....

korg nk tau xnape aku tbe2 emosi mlm ne...hehe sbb biler aku congak dah kat 1thn aku keje kat cmpny apek cine 2...yela tah la kdg2 dh fedup nk cari keje lain...bukan senang nk cari keje skg ne...sumenyer bergantung kat rezeki ade yg xsmbung blaja pn ley berjaya asalkan  usaha pasti Allah akn berikan rezeki....
btol x...

tapi harine 10 April 2010..
urmmm bley dikatekan tersgt la beruntung dan tenang....
susah untuk dikongsikan bersama tapi....andai satu hari ia menjadi satu kenyataan Aku teramatlah bersyukur sekali...khasnye buat insan yg tersyg....

No comments: