Monday, May 24, 2010

keterujaan ku bersama new inner syria

emm..

macam biase la..

bila aku dh srtart mengupdte blog ne..

off cz la ade batu or beban pasir dalam otak aku neh wehh..

seperti biase minggu ne
aku dapat rasekan life aku ne yg kosong sepi..
keterujaan ku pada org sekeliling dh xde..


aku mcm biase lah cube berlagak cool..

tapi xboleh arr..

mcm2 yg ade dalam otak ne..

rase nk tinggalkan je dunia ne..

tapi amalan aku belum cukup lagi..

terase bagaikan banyak bende terpksa aku setelkan semua..

aii..
cik boyfrenz forever juga bagai nak aku tinggalkan
sbb aku btol2 xfaham kenape die tibe2 menyepi tanpa kabar..
sungguh sadis kn kehidupan ne..
aku teringin nk kesempurnaan..
tapi apekan daya aku cume manusia biasa..


ya kesilapan aku..

kesunyian ne aku yg cipta sendiri..

sungguhnye Allah itu saja maha sempurna

dalam segala hal yg die ingin kan..

aku dapat rase kan..

aku ne buta hati kot...

buta hati untuk menilai org2 sekeliling aku..

org2 yg syg aku..
aku terlalu mengharapkan pada seseorg yg blm menjnjikan ape2..

ohh..tuhan 
Ya Allah ..
berikan la aku kekuatan dalam menghadapi 
cobaan idup ini...

No comments: