Wednesday, May 26, 2010

pagi ini terase bagaikan ada satu tikaman dalam jiwa..
entahla..mengapa kehidupan aku diuji begini...
pada siapa lagi harus aku luahkan..
hanya padamu Ya allah..pencipta langit dan bumi..

dan hnya kat blog ne juga lah tempat aku mengadu..
bercerita...kwn2 pn aku rase dh malas nk dgr cerita aku..
cz dh byk sgt dh advise2 dari my friends tapi sumenye aku x endahkan..
bkn aku buang tapi aku simpan..cme aku xmampu nk laksanakan..
(maafkan aku ekin..rini..gg)..

mmg aku yg kene tanggung semua ne...
tapi apelah daya aku..
aku hanya manusia biasa...
aku benar2 xberdaya..

thanz to ekin sbb take k atas masalah aku...
terima kasih sbb ko yg terasa bila aku di perlakukan sbegini..
bahkan aku ne xde perasaan...=(
aku btol2 tertekan..sampaikan aku sendiri malas nk berfikir...

entahla begitu diri aku di hina...
klu aku ckp aku xbersalah semua org akan ckp jugak
aku ne yg bersalah,,,

kenape sume ne sukar tuk dimengertikan...
maruah aku dh di perlekehkan pn aku tetap berdiam..

AKU MMG PENGECUT....
x bkn aku pengecut tapi bagi aku apelah guna menyakitkan pihak lain
biarla aku yg terase semua nya...
aku betol2 xberdaya..hanya kesyukuran pada-Mu Ya Allah
aku panjatkan sebab memberikan ujian ini sebelum aku temui kebahgiaan..

pengalaman ne mungkin akan dapat terus mematangkan
diri aku tuk aku hadapi hari bahagia depan..
segalanya2 aku serahkan pada takdir...
sekali aku dh melangkah ke alam ini..
aku xboleh keluar tanpa ada jawapan pasti..
sbb semua akan merosakkan..
hanya keimanan dan kesabaran sedikit yang diperlukan,,,
aku akn selesaikan segala2nya bkn lari dari masalah yg
mmg sedia tercipta..

No comments: