Wednesday, June 16, 2010

blog That i like ;)

salam..
dalam sibuk2 xtau nak isi mase kosong ++ senggang yang aku ada kat opis ne
so ape lagi aku try la bukak blog2 yang ada..yela msti u all pelik apakah pekerjaan gadis ini??
sehinggakan time kerje pun boleh berblog??? hahahahha... ala xyh la cite malu..
keje kat opis yang memungkin bos n supervisor yang masuk hanya dalam 30minit saja untuk
satu2 masa...hahahaha.

oke2..cite pasal bloger ne kan..dh dok2 bace blog org ne aku mmg terpikat la kat bloger2 tegar ne yang terlampau rajin meng update blog mereka tau..pastu cntik2... aku dapat rasekan mereka mesti mendapat satu kepuasan kan bile mengupdate blog mereka ne..huhuhu


Antara blog yang selalu sgt aku nak bukak ;-


1. http://irinenadia.blogspot.com/

 -mula bkk blog dia aku terus terpikat xtau la nape..cara die olah cerite blog2 die bt aku tertarik beb..credit la kat Irine ne..pndai la die.. lame2 bile cik bace blog die baru la cik tau yang artikel pasal blog die ada di selitkan dalam REMAJA 1 June... syabas sis.. ;) cik cube nk buat entry mcm irine la...lalalla..jgn marah na..


2. http://mohdhaiqal.blogspot.com/

-cik pun suke ngn care die update blog die..seronok nk bace tau pastu mesti ade pic2 yang cntik..
n yang bestnye tiap2 tempat mkn yang die g mesti dia bgtau kat entri die..so cik rase teruja gak nk g restaurant yang die g.. syabas bro..uppzz die ne uper ade geng photo2 tu..ptt la pic die cntik2.. 1 day cik nk gune khidmat baik u all yer..hahahah


3. http://edrienahazelina.blogspot.com//

- blog yg cik suke sgt cik pun baru je follow blog die ne 1 weeks ago..huhu..die byk ajar n toturial care2 nk cntikkan entri korg..cik nk cube tapi xsempat2..tapi cik dh explore sume yang ade kat blog die ne..best..mcm2 die ajar..tQ cikgu..hahaha sbb bagi info..yela cik ne xpandai baru nk blaja berblogging,,,



P. E. S.A . N. A.N : cik cume memberikan pendapat cik sebab cik suke..tp yang len2 pun cik follow sbb cik suke..( adeh dh mcm keling) ...hahaha.. yang len2 nnti cik bagi ulasan na.. sbb cik teringan nk buat blog cntik2 mcm u all sume.. klu ade terambik ape2 jgn marah na.. Sharing is Caring

No comments: