Saturday, June 19, 2010

salam...
Dear Diariku dgrlah...luahan hatiku.. ecehhh hahahahha....tbe2 mcm poyo plak..;)

for the 1st..aku sendiri xdapat nk gambarkan ape yang aku rase.. tapi syukur Alhamdulillah
aku panjatkan pada-Mu ya Allah.. saat yang aku tunggu akhirnye tibe..

Jumaat 18 June 2010..
tepat jam 12.00 p.m...

 terus g CC xnk chek kat opis sbb supervisor ade,,takut kantoi,,,
TAHNIAH!! alhamdulillah xdapat nk aku gambarkan perasaan aku time 2...
bercampur baur.. tah la 
terus capai HP Sony aku..cepat2 cari no. FArrah NadIah Udin...
 aan : Nad Dh Cek ke? -errrr-
nad : dh line xjem dalam suara yg sgt ceria .,,,, errrr -hahahah ;)--

cik cakap " Nad dapat yer ?"...errr suara die pun aku dh tau..
hahahahahha,,,,, cik pun dapat...,,, terus2 amik HP lagi p kol rini..
 aan : ko dh cek ke???
rini  : aah la aku lupe lala....jap aku cekk... -aku dapat dgr suara senyuman rini-
         yerrrr.....dapat UTM.....
aan  : tggu ko dtg jumpe cik na... kt s.alam...


huhuhuhu....sebenarnye cik mmg saje amik 1/2 day ari 2..
nk berfoya dengan rini tapi...

emmm kdg2 ape yang kite gambarkan nk buat xkn semua dapat..
cik dapat 1 msg yg opah my boy tenat.,,,, dup dappp  dap jantung ne,,
terus kol die,,tgk keje.,,,, ummm 
btol2 xsedap ati ne,,, 
alhamdulillah akhirnye sampai gak tempat 2...
n destinasi yg di cari....

harap2 opah cepat sihat...
n dpat bertahan,,,,,


situasi 2 : hati yang gundah gulana...

cik btol2 cnfius ne,,, date daftar 4/7 tinggal 2 week la lebih kurng...
what syudddd i doo?????/ oh no no no....
susahnye la buat keputusan ne,,,,
betol ke tindakan n keputusan yg cik amik ne...tah la bkn ne ke yg cik nak???
bawak diri jauh,,, new enviroment..,,,kn... tp bile dh dapat ne rase len la,,,
takut ,,, cuak sume ade,,,

cik penah ckp cik nk suasana baru...kn ummm...
 lagi2 mase cik tgh patah ati....,,,cik nk bwk diri jauhhh jauh dari org2 yg sakitkan cik
dan yg penting cik nk die bahgia,,
tp skg..,, bile cik dh dapat g UUM hbgn cik ngn die semakin baik semakin syg,,,
tp nk buat mcmne nk tenangkan ati ne;) cik faham situasi die,,
ape2 yang penting cik kene ikutkan kate ati cik,, klu dh jodoh xkemne kn2 ;)
2 yang lebih baik,,, tp cik cuak gak nk tinggalkan die act,, tp nk buat cmne,,, ;(
impian tu hanye dtg 1 je dalam seumur idup ne,,,,

Cik ade ade seminggu nk buat keputusan... harap2 everyting ok ;)

No comments: