Friday, November 12, 2010

10hb 2010..

salam rakan sekalian.. hari ini.. as usual malas gile cik gadis nak stdy.. haha... nak tau satu buku pun cik gadis tak sentuh ~aishhhh silap sentuh ja tapi tak baca pun kui2~ haha...
tah apa tah mmpi arine..jalan2 blogwaking kat kawan2 pages.. ade la terjumpe macam2 contest..  niat dihati rase nak join..haha tapi tibe2 kemalasan yang melampau datang bertamu.. haha ala biasa la bloger yang selalu ++ rajin sangat join contest ialah blog kakak farid ( aku dah biase panggil) ape kata korang p lawat blog die
kakak farid blog... rajin sesangat la senior cik aku ne dari zaman poli sampai la zaman uum..tetap senior aku..haha macam irama dengan gitar..kui2... die ne plak rajin la sangat tag aku suh join contest2.. hahaha.. anyway thnz sbb dedah-dedahkan ~ayat cam ape je ne~ kui2.. saya pasal contest2 ne.. tapi aduyai kemalasan tahap melampu la.. sbb bile tgk2 balik saya xde style..kui2.. tolong ajar boleh tak camne nk jadi style..kui2..

ohh.. alang-alang mud nak menulis nak mengedit pic ne ade.. nak la sharing sikit antara aktiviti-aktiviti yang cik gadis lakukan sepanjang minggu ne.. hahhaa.. wat ever la... yang penting cik gadis sangat2 gumbira idak terkata kerana dapat bersama rakan cik gadis yang teramat dirindui sgt2.. dapat ketemuan cik farhana sazali
bersama nik suraya kot..bedal je la nik aku pun tak hinggat nama ko yang betol2 sapa.. anyway tq.. dapat sama berjimba-jimba dengan kamu..

layan pic2 kami ye..

~haha gelagat di i-city~

~poyo mcm xpenah pegi~
haha padahal umah kamu di belakang i-city je


penat2 sangat lapar terus ke hailam kopitiam sek 7
sape2 ade id student ok..student got 10%...

~saya makan bihun tomyam ne~
ana cakap sedap ade rase masam2 tapi tak kene ngn tekak saya la
haha..tapi tetap licin..
lapar sangat2

~yang ne kau mee hailam~
nama pun hailam kopitiam


~posing~
enviroment kopitiam ne best la n nice


tara..ne la nik..yang malu2 senyum kiut


oke2 la.. haha 2 saja uk arine..
banyak lagi pic tapi kat kamera ana..
ana..plz email me the pic ya


No comments: