Monday, November 8, 2010

~ketemuan kawan~

salam... semalam cik gadis ketemuan dengan bff cik gadis.. ya allah seronok sangat dapat ketemu mereka2..
kini masa terluang cik gadis hanya di berikan di luangkan pada mereka2 yang sangat2 memahami cik gadis.. xde lagi istilah "dating" huk2..  malas nak pikir la... confius sume ade... haha.. buat sape2 yang rase syg cik gadis.. gune cara dan saluran yang betol ye..xlarat nk beratkan otak ne... kalau nak cik gadis p ckp kat mak ayah ckap saya nak pinang anak p.cik ngn m.cik ;))

special thanz 2  Azrine n Azizi... hahaha padan muke aku kacau korang dating... tapi aku tau korang xkisah...
rindu sangat2 sama kamu sume...

part 1... jalan2 last2 penat ronda2 g kTv..



~serius semangat muke rini penuh perasaan~

~cik gadis smgt xcaya tgk la mulut tu~

~kami berdua duet~

~pose~

PART II
lokasi : Pantai Peranginan Jeram











~cik gadis teringin nk jd model gedix~
~kerang oh kerang~
~i lupp u my friends~
lupp u



haha..sangat2 seronok ketemuan kalian..
kalau ade sape2 rase nak g jalan2 sila2 cntct cik gadis
hehe..

sekian tuk hari ini;))




3 comments:

Rinie said...

aan sayang...malula ko tulis camnie..huhuhuhu

Mata Pena Fadz said...

nape x bwk ite...ite pown nk itot jugak la...

Si Gadis Pipi said...

rini sayang..ne sume hasil nukilan dari hati yang iklas... nnti klu aku xde ko bce msti seronok..

mata pena : mai la jalan2 sama saya