Friday, November 26, 2010

sharing is caring (^ ^ )





   
salam semua reader..

tak tahu la nak sharing apa untuk petang ini..
nak sharing satu benda ini..
tet..

..
..
..


lagu yang sedang dipasang pada kod lagu blog cik gadis
huhu..
bukan apa belek punya belek lagu..
terkenan kat lagu ne..
jiwang ye..
tak kisah la yang penting lagu jiwang ne sesuai untuk blog jiwang cik gadis
huhuhu~ngehhh geak sampai kat telinga~

jom tengok siapa ayushita ne

cumel la pulak

penyanyi : Ayushita
tajuk       : Tuhan Berikan Aku Cinta
Walau aku senyum bukan berarti
Aku selalu bahagia dalam hari
Ada yang tak ada di hati ini
Di jiwa ini hampa
Ku bertemu sang adam di simpang hidupku
Mungkin akan ada cerita cinta
Namun ada saja cobaan hidup
Seakan aku hina
Tuhan berikanlah aku cinta
Untuk temaniku dalam sepi
Tangkap aku dalam terang-Mu
Biarkanlah aku punya cinta
Tuhan berikanlah aku cinta
Aku juga berhak bahagia
Berikan restu dan halal-Mu
Tuhan beri aku cinta
Ku bertemu sang adam di simpang hidupku
Mungkin akan ada cerita cinta
Namun ada saja cobaan hidup
Seakan aku hina
Tuhan berikanlah aku cinta
Untuk temaniku dalam sepi
Tangkap aku dalam terang-Mu
Biarkanlah aku punya cinta
Tuhan berikanlah aku cinta
Aku juga berhak bahagia
Berikan restu dan halal-Mu
Tuhan beri aku cinta


3 comments:

Fatin Baharum said...

lagu ni best ek ? siyes, dah banyak kali dengar tittle lagu ni, kat blog, fb, tapi xpnh lagi dengar. or xtau la kot dh pernah dgr tp xtau tu sebenarnya lagu ni..

Si Gadis Pipi said...

fatin : mai dengar..dekat sini..sharing n caring ;)

aYu said...

suka gila.
pernah jadi fenomena kat umah sewa..

Mari Berbicara Hati Ke Hati :
New Entry : Buku Sebagai Hadiah