Wednesday, January 19, 2011

mood : sangat geram ..

salam buat semua
 hari ne aku nak bagitau kat korang semua nak mengadu la kat korang yang aku geram sangat2 tahap
cipanzi okey dekat satu perkhidmatan brodband M**** ne.... aku ne boleh dikatakan pelanggan setia servis telekomunikasi ne kot..dari telefon smpai la brodband die...tapi arine aku mmg hangin la sesangat...
kenapa tibe2 aku punye brodband kene bar.. mean xleh gune /please
awat jadi lagu ne.. selalu aku mmg bayar 2 bulan sekali.. aku xkisah la if die nak bar ke line aku tapi yang buat aku hangin 2 ade ke ptt customer service 2 ckap if aku dh kene bar of coz la aku mmg kene bayar nk on balik tapi dorg akan cas RM10 tuk smbung balik... sape yang tak hangin... last year aku pakai tak penah pun macam ne.. aku ne dah la blaja dalam hutan sintok ne.. aku ne kalau dh duduk sini mmg sgt malas la nk keluar..macam yang aku penah cite dulu..ala sape2 yang penah dtg sini ke student sini ker
msti la korang tau kn.. :(
so aku akan bayar 2 bulan la sekali... adushhhh.. sangat2 tidak puas hati.. aku tertanye la gak ke mmg selame ne mcm ne cume aku jer tak perasan... susah2...

wahai en.M**** tolong la faham saya pelanggan setia kamu...
takmau la macam ne....
/please /please

/sweat hehehe... takut jugak bile aku buat statment cmne.. kang tak pasal2 aku xdpat tajaan en.M**** tuk nuffnang aku nnti... /please





2 comments:

AnakPakZohar said...

sangat memahami.... hehe.,, pernah datang sintok... penah kene bar, so insaf dah lmbat bayo bb.... skrang awal bulan dah bayar.. huhu

Unknown said...

nasib ada yg memahami :)