Sunday, April 17, 2011

~Awesome~

salam semua
/hihi lama sangat2 rasenye x mengupdate blog ne.. langsung xbuat blog walking...gadis mintak maaf sangat2 bukan kwan2 semua.. malas sungguh rasenye..nk bukak blog..orang ckap mud tgh xde kn2.. ne nak update pun rase mals..so bile gadis malas buat blog walking maka terjadilah juga kemalasan org len tuk datag blog gadis :(

hari ini gadis nak sharing something awesome..hehe..malam konsert simfoni di raja uum ke-27..
pegi pun last minit nasib la tiket byk..huhu... yang paling gile dapat jumpe Faizal Tahir real depan mata bersama ana rafali.. perghh.. masa Faizal Tahir buat konsert mantoppp....caya la lu faizal... ana rafali pun best pe..aku respect la cre die layan kitorg..sporting habis..cume silapnye aku je xdapat nk amik pic ngn die mana tak nye..
 ~maaf ne selingan model okes~


dok di himpit ngn malaun2..haha.. act ade 2 lagi artis veteran yang buat konsert aku tabik gak la ngn Najib aniff.. ala klu aku sebut nama dorg ne aku kompem korg2 semua ne pun xkenal ..remaja2 zaman skrg ne.. kn2..haha termasuk la aku.. layan la pic kami yang dok gile2..haha..


~sangat lawak~

~super awesome superman~

~awesome of ana rafali~
:)
comel la die.. xdapat nk snap pic depan..

/bye

No comments: