Monday, June 27, 2011

sesi buang lemak!!!

ya ampun, tersangat la malas nak mengupdate blog ne sama macam badan aku yang semakin berlemak-lemak, semalam sempat la ajak jejaka teman untuk sesi pembuangan lemak badan, pagi-pagi dah bangun semangat punya pasal nak pegi taman cahaya bukit cerakah ,Shah Alam 2.. tapi agak sedey semangat datang nak cycling tapi mak datokkk punya la ramai yang tunggu turn dorang, apa lagi kami pun dengan agak romantik /wahaha
owhh sangat poyo berjalan berdua-dua.. perghhhh adoiiiiii naik sengal pinggang ne, peha tak usah ckap la...gatal makk oiiiiii, agaknye dah ade kot 2000 kalori hilang hahaha.

aduhh malas nye nak menulis jom la layan pic kat bawah ne je la :)


tengok2 aku senam hilang lemak2 dah



okey moh ramai-ramai kita sihatkan tubuh badan sambil hirup udara hijau

The operating hours of the park is from 8:30am to 4:30pm Tuesdays to Sundays. It is closed on Mondays except when Monday is a public or school holiday. The address and contact number of the Shah Alam Malaysia Agriculture Park are:

Taman Pertanian Malaysia
Bukit Cahaya Seri Alam,
40000 Shah Alam,
Selangor, Malaysia.
Tel : +603 5510 6922 / 5510 6923
The entrance fees to the park are:
RM3.00 for adult 12 years and above.RM1.00 for children 4 to 11 years old. RM1.00 for visitors 55 years and above.

5 comments:

Anonymous said...

hye aan,, ap kabar?
lm xdgr berite..
hows ur studies?..
wah3, semakin bahagie skrg..
kesabaran akhirnye membuahkan hasil...
sentiase mendoakan kebahagiaan kamu!!
-nad

CiNta KiTa said...

ehem2...dating ke cik akak ooii...hehhe

Mohd Ridhuan said...

seronoknye dia bersenam,...
huuhuhuh

shafiqabdshukor said...

joging ke dating??
hehehe

Si MaTa BulAT said...

best3...... dah lama x bunuh lemak. =,=''