Thursday, November 3, 2011

Bermula segalanya~~

Assalammualikum... ya ampun lamu sudah aku tinggalkan blog aku ne, rase nye sejak dari aku mulakan sem baru ne, terasa aku bukan lagi blogger owhh sungguh kejam rasa naya, sampaikan masa nak menaip nak tengok blog xde?? owhh masa kemana kah engkau menghilang..

meh aku bagitau  kemana je aku menghilang, aku kompem la ramai sebenarnya kawan-kawan aku yang sebelum ne setia baca kisah coretan hati aku ne, kompem la kecik hati bile bukak je blog cik gadis comel ne langsung tak berupdate aku tak pegi mana2 pun hehehe..im..sori..im..sori.. aku bukan hilang kemana pun tapi rasenye tangungjawab sebagai seorang student semakin banyak dengan asgmnt yang semakin menimbun aku sure la sape yang jadi student macam aku ne terasa beban nye smapai dah rase senget sebelah dah kat bahu ne  , pastu dorg bagi kepercayaan untuk aku  blaja tingkatkan softskill handle program( pergh skema ayat aku) :)

aku betol2 belajar tentang erti kehidupan and manfaatkan masa yang aku ada sebagai student ne, klu dulu selalu membilang hari bila la nak cuti bila nak balik umah, tapi skrg aku rasa aku yang kene curi masa tau2 je dah sebulan, (owhh masa tue terasa kerinduan pada kekasih hati) ahakkzzz..b i miss u...
owhhnak uplod gaya terbaru pun tak sempat hik2

owhh kawan2 ku mira, aida, ika, nad, seha tq sebab bagi aku keprcayaan nk lead korang.. to en khairone tq sebab bagi saya peluang tuk buktikan yang saya ne ada bakat jadi leader..rupenya aku ne sorang yang berani ( cewah) ..and tq jugak buat roomate aku yang ada sifat x puas hati kat aku.. sebab dari situ aku ada bakat nak melawan and petahankan hak aku hik2..(act dh xgaduh dh skrg)
okeyyyyy..........


26 oct 2011
the most important now im 23 years old
yeyeye.... alhamdulillah aku kini semakin dewasa..
semoga Allah swt memberikan aku pemikiran dan hati yang waras tuk tempuh kehidupan aku..







No comments: