Saturday, September 17, 2011

mood: Bloging kembali setelah kembali ke UUM

assalammualaikum..

as usual nak bagitau semua yang aku dah kembali ke UUM, kembali ke tempat untuk cari ilmu, wah gituu..
bila aku balik kat UUM ne tak ada ungkapan lain la yang aku nk sebut selain

 " AKU RINDU UMAH AKU, AKU RINDU MEREKA"

wooo,,, bila nak balik nee.. ehh cuti 3 bulan mana cukup dah nama pun umh ku syurga ku kompem-kompem la aku rindu nak lepaking dekat kondo mewah aku 2 weee, tapi aku paling rindu ngn mak aku la dah ari2 aku teman dia kat umah, ewahh manja2 gitu... dan kompem2 la ku rindu boboy aku jugak :)


okey, sekarang ne aku nak list kan  kira nak senaraikan la orang2 yang aku sangat2 rindu kan :-


mak ngn ayah


sister

boboy~keh2





~~ okey aku rindu ~






~always be miss u all~

No comments: