Sunday, November 6, 2011

hari2 hari istimewa~~

salam aidiladha buat semua kawan-kawan~~~
krokk-krokk..aduh penangan makan lemang (mak mertua) bagi ahakkkss ahh alasan semata-mata..tak hinggat dunia makan pulut ambik kau, ulat2 dekat kerongkong dah mula la berdendang2..gara-gara pulut..~alasan semata~ padahal aku dah melantak ais bercampooo ais cream cekelat kot.. ma oiiii gatal nak tekeluar anak tekak ne batuk.. seksa-seksa


hari nie kira hari istimewa la ~ korang nak tau why?? sebab aku dah memenuhkan tank perut aku yang kosong selama seminggu dengan makanan..hik2 ape aku nk makan aku mintak je kira macam orang mengidam mak oiii.. aku ne memang pelik sikit kalau duduk kat hulu sintok tue alamatnye mmg aku catu makan la biar sampai kurus sikit dari asal, kang balik je umh aku sumbat balik kasi penuh..aku mmg mengidam nak makan pizza yang baru ade banyak cheese ..nak kata kat universiti aku xde pizza mmg xde kedai pizza pun klu nk alamatnye kene menapak jauh la aku bukan ade trnsport pon..hehe malas la tahan je la labi oii.. dan akhirnye tercapai jugak..tq en.cinta.. kira celebrate hari tua aku sekali la 2..

jeng..jeng.. jeng hadiah hari tua?? owhh en.cinta bagi sepatu kanvas hahaha..~aku ne tiap2 kuar dia belikan sepatu dah kira macam xspecial pun~ haha sori2 encik cinta.. tq so much.. secret la xmo cite pasal cinta hati .. :)


owhh..tutup kisah cinta hati, now cite pasal aku ye pasal diri sang gadis~ aduh tak sesuai kot pakai sang gadis~ oppppsss pasal cik gadis..owhh duit..bila la ko nak ade bertimbun2..senang aku nak g shoping.. geram gile baju yang ade dekat brand outlet kirenye memenuhi cte rasa aku la, xpe2 aku simpan tunggu la kauuuu..



~sesi pemotongan kek peproni~



~muka aku menikmati~
maiii mcm mintak penampo je ne



:)


 i like to move it, move it
time to move it, move it...
okey masa tuk beransur
(aku yg obses ala2 dian pelangi)kih2 sampaikan laki aku pun
dok sengeh2 je ngn aku tak tau die sengeh nape..
haha mintak penampo jugak kot

okeyy nite semua..
salam aidil adha





No comments: