Monday, November 7, 2011

aku..dia dan bau ketiak hangit

hahahahaha... ya ampun, mau tegelak tahap gaban aku ngn dia hari ini, maaiii hangit giler bau ketiak bangla tue, aku rasa aku tahan nafas dekat 10 second kot.. boleh muntah aku nk tium, semua ne kes aku yang teringan sangat-sangat nak naik train komuter aku rasa dekat 3 tahun aku xpenah langsung naik, sejak2 dah pandai g KL la bagai bai naik kete nie..

kisah ne bermula strat dari station segambut menuju ke midvalley, mula2 keadaan sangat2 terkawal okey bile start je smpai station segambut orang2 rakyat seberang la yang penuh dalam gerabak 2, aku toleh kiri, aku toleh kanan maii semua 95% .. aku dah rasa macam aku pegi melncong obersea cewahhh~~ last samapi je KL sentral dengan selamba je mamat bang la rempuh masuk serupa bagai la kne ligan ngn anjing~~ dengan selamba badak diabuka ketiak dia yang bau hangit 2..ya ampun nak muntah aku dah la aku btol2 bawah ehem2 tiak dia... hangit macam tak mandi dan aku sure gile la mamat bnagla ne mmg tak mandi takut flight dia terlepas, tak pun takut awek dia marah kah2.. okey si dia yang tinggi lampai (merujuk kekasih hati kih2) pun boley bau.. so ternyata bau dia boleh memuntahkan kucing2 yang lalu hahahaha~~

ya ampun tobat la, aku tak nal la naik train lagi bukan belagak tapi aku lebih rela pegi tempat yang more selesa.. tue la akibat keinginan yang melampau akhirnya aku dan dia dapat hadiah bauan yang melampau kih2..

okey la tata nite suma :) love u


muka lepas terbau ketiak hangit maintain je


No comments: