Thursday, November 10, 2011

~terima kasih~


alhamdulillah, syukur ke hadrat ilahi.. diriku masih di hargai dirindui oleh kawan2 ku.. thanz so much my friends u all are really truth friends.. bersyukur sangat2 walaupun ape keadaan korang sentiasa ada kat sisi aku, to my friends hanna farhana 1000x speechless no words i can express tou bcz apa2 situation u always in my site.. even mcm hari ini saya xdapat kuar tapi kamu dtg umh saya dengan liyana rab :)..  tq so much dear..
im hepy when u all happy.. saya tak akan lupe pada mereka yang selalu mengingati saya~~~ ta bermakna saya lupe pada mereka yang jauh di mata, tapi kamu semua tetap dalam hati saya..


 be always with u all

to ekin jamil, aku rindu sangat2 nak borak nak gelak2 ngn kamu sangat2..kalau kamu bace entri saya ne saya nk kamu tau yang saya rindu kamu sangat2... to ella, i miss u 2... and congrate sebab dah nak jadi tunangan orang :) im really sori yang aku tak dapat naka datang.. even kite pernah janji kn2 dulu... aku kne balik sintok la sayang xdapat balik umh cuti dah abis.. tahniah okeyy



to azrine alias, okey aku jeles sebab kamu akhrnya dapat kuruskan badan kamu, inga even ape2 pun saya ada dengan kamu xpernah jauh, kamu jangan la bawak diri jauh2 macam yang kamu penah cakapkan kat saya.. :(


miss u rine


for those yang tak kenal tak tahu sapa diri aku sbenarnya cube la kenal ngn aku, dari situ korang tau sapa aku..tq so much sebab judge aku dari pandangan mata yang hanya nampak pada dasar luaran sahaja. cume mereka2 diatas kenal siapa aku sebenarnya :) (pada stalker) hehe..