Thursday, November 10, 2011

ANDAI MEMANG DIA YANG TERCIPTA BUATKU











Andai Memang telah tertulis oleh Nya dia milik aku tiada siapa yang dapat menghalang walau 10000 juta rintangan dan halangan mendatang..
aku terima seadanya, dan aku bersyukur padamu..
aku tidak pernah meminta semua ini terjadi..
aku hanya berdoa sepenuh hatiku..
sehingga la waktu ini tibe,
walau seribu cacian di lemparkan,
cobaan , godaan, dari mereka yang selalu merasakan diriku ini manusia yang jahat,
aku terima ketentuan Mu,
ketentuan Allah Maha Adil,
segalanya datang tanpa aku sedari,
padaku aku hanya memohon Allah buka pintu hatinya,
pintu hati dia untuk kebenaran,
akhirnya kebenaran terbuka tanpa aku sedari,
dia datang padaku..


rahmati lah ya Allah,
semoga kebahagiaan terus kekal milik mereka-mereka,
kebahagiaan milik ku,
semoga Engkau sentiasa merahmati umat-umat mu...


Aku terima seadanya....
amin





No comments: