Thursday, December 8, 2011

bila aku susah hati aku cari sape?? cetekaaa

huahua dalam bahasa mendrin maksudnye suke melukis..kih2...

alamak apa la yg aku dok sibuk mengarut, kompem korang pening dah la lame gile aku tinggalkan blog ne.. lngsung aku tak bukak ape tah lagi nk update... kadang-kadang aku kesian la ngn blog aku mcm orang cakap hidup segan mati tak mahu mana idaknye.. aku akan strt berblog bile aku rasa ade cerita hati aku yang aku susah la sangat nak cerita jadi blog la peneman aku, cian ko kn blog si gadis lesung pipi..tuan ko cari ko bile ko diperlukan je, nasib badan la ko ne takboleh bercakap tapi kalau ko boleh bercakap aku rasa ko mesti dah lame merajuk ngn aku kn...

alahai ko rabbit comelnye ko..kalau la aku ne boleh senyum je macam ko kn bagus.. aku rasa minggu ne buat aku paling sedey.. tekanan yang agak melampau.. entah dari mana pun aku xtau tapi yang pasti aku rasa hidup aku sangat-sangat tak teratur sangat2 kucar kacir.. banyak gile bende yang aku tengah pk skrg dengan korg nak tau tak ape..

1- aku nak dapat higher mark dalam exam

2- aku nak pointer aku 3.5 kalu ikutkan yang sekarang ne cikit xsikit byk tak byk kira cukup  3 and above tapi aku mmg dah tekat la sem ne aku nak DL tapi bile tiap2 kali exam je markah aku kire teruk la tak capai target so how? gile tension bile pk.. banyak yang aku pk nape even dah bace buku pun aku still xley jawab?? nape bukan mcm zaman2 kegemilangan kecemerlangan aku masa dip. dulu..okeyy je.. ( monolog hati : ke aku yang dah xpandai :-(  ..

3- aku rindu aku serabut.. yang penting aku terkurung dekat penjara... aku nak balik tapi p.cik asgmnt terlalu-lalu rindu kan aku lebih dari aku rindu mak, ayah, adik, rumah dengan bf aku... semua ne salah p.cik asgmnt... huhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

4- aku nak cakap kat diri aku yang aku takde study week so how come and what should i do aku nak curi masa aku untuk stdy final exam yang dah tinggal nyawa-nya hari ini... owwhhhhh aku boleh kne serangan tak tido sejak berminggu-minggu malam..

kalau aku menangis macam baby ne ade orang nak pujuk tak???



No comments: