Tuesday, January 17, 2012

bila hati berbicara~~

nite uols~~

lama sangat-sangat kot aku tak datang melawat kawan sejati kala susah dan senang, what we call " kawan di tinggal-tinggalkan, kawan susah di cari-carikan " whatever, i dont care what people arounds will says about me,
our life was write and create by Allah.. allamdulillah syukur, segala yang telah direncanakan,

rindu aku kat bau2 katil masam aku dh dapat dh aku tium, aku peluk dh bantal bucuk aku, baby bucuk pun aku dah jumpe..hilang semua rindu duka lara yang di pendam 2 bulan tanpa melihat bayangan mereka-mereka..terus sakit demam melanda..(ayat aku bila mengantuk mula la mengarut2).. memang manje pun anak mak yang sorang ne..nak buat cmne kirenye aku ne cukup bertuah la tak duduk bawah tiak mak ayah sampai usia aku nk cecah 24 tahun ne (alamak terasa aku semakin dewasa) ..ohh god tibe-tibe tertanye-tanye bile aku nak kawen nih~~ kih gatal nye~

such a wonderfull day tepat 12.30 am  sampai je rumah aku terus tium2 mak aku rindu giler kot dua bulan tak jumpe rindu nak bau tiak mak dapat borak2 ngn ayah hik2~~ pas dh tium borak2 aku tido..esoknye tengah-tengah hari ape lagi jumpe mr bucuk la alalala bucuk nye dia, ya ampun rindu sangat lama tidak ketemuan..
for the hole day berjalan sakan kadang-kadang sampai aku lupe yang aku ne demam..sowi b asal la u tak jage makanan minum i, habis freeze ice cuppocino i bantai perghhh mmg sedap siap donat...

owhh lupe nak says rine i miss u much :) akhirnye aku jumpe gak ko u are really my bestfriend forever and ever... miss u 2 gg :)

hari ini satu hari suntuk aku berjalan lagi tapi jalan yang bawak faedah :) aku dapat jalan2 pastu buat amal jariah dengan tolong ayah aku drive kete bawak dorang p hospital ..p umah m.cik p carik barang.. adik aku confirm ko jeles..hihi tapi best la lama aku tak ikut parents aku rindu kot nak buat camne yang anak mak ne mmg anak manje.. mak ayah ur are my priority okey.. i dont care what people arounds says :) aku selesa buat  cmne dari serabutkan diri...

okey la nak titooooo time...hahaha confirm korg pening bace.. kite sambung kisah ne len kali la ye


                           
  memey and rini            


makan dan dikutuk sebab obses kuning  ok fine pasne xmau pakai wane kuning  ish.. dh serupa air dh aku..
hahaha..


mereka-mereka yang telah melicinkan makanan 




No comments: