Friday, June 8, 2012

berabuk perghhh...

Assalammualaikum.. 
holla all my dearies frienz..miss u all muaaah..
ya Allah dah dekat setengah tahun dah blog aku ne sunyi sepi..
sampai ade mahluk ghaib berpenghuni perghhh...
cicak yang aku ternak pun dah makin membesar serupa mcm aku yang semakin mengecil (ohh abaikan sudah ) hola2

 nak termuntah tahap gaban rasanya..
mana tak gilernye dh dekat 4 bulan langsung  kot aku x log-in kot..perghh
cik nuffnang pun dh merajuk ngn ngn aku sampai 1 bentuk iklan pun tak de yang menjana outo dalam 
ne..perghh..
 
2012..tahun paling membusy dalam hidup aku sebagai sorang student
eleh belagak pulakkn padahal ape lah sangat yang aku buat.,
just join 2 3 program biase2..
aku bukan best student kot ..
i just enjoy my part 4 with new experiences...
new style PERGHHHH... 

u oll tau tak cmne haa cara nak bagi kulit kita ne nampak fairless 
lumrah kaum-kaum hawa ne kan tak terlepas dari nak cantik..
okey la aku bukan nak cantik tapi cukup la nak bagi kulit ne nampak 
"natural beauty"  how great hawa yang dapat kulit mulus-mulus macam telur dah kupas 
kan bersyukur la ..## aowchh sangat-sangat jelos ahaks

haha like my friends perghh yukie always addicted with natural beauty dia tue..
perghhh
sampaikan aku sendiri kadang2 ter influences okey cik yukie..
ohhh..dear...
betol tak cik wanie, cik kumiko, cik eiqa hahaha..
owhhh..kulit mulus gebu datang la padaku..haha boleh tak kalu aku nak jampi serapah cam tue,
okei juz abaikan oke..allahamdulillah syukur kehadrat allah sebab bagi kesempurnaan betol tak?,
 okey la malas nak cite panjang-panjag bukan tak ade idea tapi aku patutnye simpan idea
aku tue tuk exam
wish semua kawan-kawan saya yang tengah pulun nak stdy ,
hampa p stdy elok-elok na..


kawan-kawan saya :-



~cik yukie, cik kumiko, cik wanie, cik aan merangkap cik gadis~


~kawan-kawan gadis yang come ~


~kecomelan nak p kenduri~


~i like thiz~