Monday, July 1, 2013

come back!!! holla

haluuu... im back.. im back to blogging life oke, diam tak diam pejam celik pejam celik dah selamat aku habiskan pengajian aku dekat kedah one of the management university, im proud to be UUM student guys, seriously aku stop blogging pun after masuk uni 3 years ago,kalau ade pun entri lama-lama seciputtt je la kan,and now im not officially graduate still undergraduate cos i have to finish my interns first.
 nanti-nanti if nak sembang pasal tempat interns aku tu rasanya belum masanya kot, aku nak habiskan masa yang tak berapa lama nie untuk relax kan otak.

agak-agaknya kan sesuai ke aku ne nak berblogging hohohoho, seriuely terasa dh semakin berusia dekat 5 tahun jugak la aku berblogging tapi hareemmmm tak penah pun dapat hasil hehe:) but never mind la aku bukannya serius sangat dalam dunia je asalnya nak luahkan isi hati la kononnya, apa orang kata isi ruang kosong-kosong dalam hati yang tengah bosan.

seriusly, dalam umur yang orang kata semakin muda nie kadang-kadang aku sendiri tak tau hala tuju hidup aku, bile aku tengok kawan-kawan dah kawen ada anak, yang engage and semuanya la aku terfikir-fikir kat mana la aku sekaranag ne, macam still takde hala tuju, tapi kadang-kadang feeling nak p jalan-jalan nak tour but no ongkos, nak keje belum masanya, nak kawen duit xde lagi eventhough orang cakap relax la ko kan pompuan sume laki tanggung, amboi kemain lagi dalam dunia sekarang ne xde bende yang xguna duit kita kena la ada sifat kesian sikit kan kat bakal laki kita , hoho..

korang nak tau dalam usia peralohan remaja ke alam dewasa nie aku kadang-kadang feeling and terfikir takde ke orang yang nak sponser buat aku jadi jadi model-model tudung ke?? bagi alat kosmetik free ke macam blogger-bloger yang glamour tue hehehe xde ke orang yang nak guide aku buat bisness online ke???
ajak jadi partnerr ke??? atleast ley aku tambah duit poket aku ne ( berangan kalau tak ada usaha mana nak jd cik nisa oii)

tengok-tengok kan aku dah cakap, first entri nak blogging balik ne aku dah mula mengarut haha.. starting from today blog ne aku akan jadikan medan untuk aku sharing apa-apa yang aku rasa aku nak share tau
hope still ada lagi la pembaca or kawan-kawan yang ada rasa sama macam aku ..


jumpe entri seterusnya