Sunday, June 19, 2011

selamat pagi semua!!!




halolololo..halo..  Selamat pagi semua,dah gosok gigi ke belum tue, cuci muka?? hahaha err bucuknye, sama la kita/wahaha ala ape ade keseh kan, sendiri punya sendiri cium la bucuk pun sendiri punye, errrr yekkk pengotornye aku ne!!! ouchhh

entri aku pagi-pagi ne nak bagi ucapan kat diri sendiri kerana lulus result dengan jayanya walaupun masih xmencapai target DL ~ baget yang tak payah bayar PTPTN~ insyaallah~ semangat  gile mengile-gile nak masuk sem baru, kiranya aku nak cakap kali nie aku lulus lebig elok la dari sem yang lepas, al maklum la sem lepas otak aku dah berkarat rase xmampu nak terima apa yang lecturee membebel kat depan kelas, kalau macam ne gayanya mau sem depat DL nie.. /wahaha walaupun tak sehebat zaman diploma aku dulu , mungkin sebab sekarang ne makin matang :)




1 comment:

alif haris said...

ouh skrg da matag eh ?? hehe ..:D